Komp nie widzi karty sieciowej po formacie

(Mateusz Michalski) #1

otóż miałem Windows 8.1 ale pomyślałem ze jednak sprawdzę win 7, a wiec ściągałem sobie 7, zamontowałem w virtual napędzie, po instalacji komputer nie widzi karty sieciowej, sterownik do niej jest nie zainstalowany;(

jak coś to mam legalny system jestem studentem technicznym

moja płyta główna

procesor

graficzna

(Dimatheus) #2

krily1 , na forum używamy polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ń i tak dalej). Proszę - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) - wyedytować swój post, dodając polskie znaki i wielkie litery tam, gdzie to konieczne. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus

(mrFreeze) #3

Najpierw Chipset

http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/misc/utils/MEI_Win7-8-8-1_VER95151730.zip

Następnie LAN

http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/lan/Realtek_LAN_V7854252014_Win7_V8314232014_Win8.zip

(Mateusz Michalski) #4

Mam jeszcze problem z napędem, komputer mam od tego roku, napęd używany może był z 5 razy a nie czyta płyt

http://www.morele.net/asus-drw-24f1st-e-green-24x-sata-drw-24f1st-blk-b-as-oem-567728/

W menadżerze urządzeń napisane mam że działa poprawnie. 

Ogólnie podłączyłem zewnętrzną kartę sieciową i jej mi nie wykrywa.

(janki111) #5

Jakąkolwiek kartę sieciową podłączysz to musisz zainstalować sterowniki - zazwyczaj same z siebie nie zadziałają, zwłaszcza jeżeli jest to nowszy sprzęt.

(Mateusz Michalski) #6

a masz jakiś sposób na napęd?

Włożyłem płytkę od karty graficznej i jej nie czyta.

(janki111) #7

A w ogóle komputer widzi napęd? Jak klikniesz na napęd to pojawia się próba czytania i kieszonka się otwiera? Pojawia się jakaś w ogóle informacja o czytaniu płyty (np. kółeczko wczytywania), czy w ogóle nic?

W pierwszej kolejności sprawdziłbym połączenie napędu z płytą główną.

(Mateusz Michalski) #8