Komp się restartuje, albo nie chce odpalić

Witam

Mam problem z kompem, a mianowicie coraz częściej sam mi się restartuje, albo nie chce się uruchomić. Gdy go odpalam bardzo często nic się nie dzieje, świeci się caly czas kontrolka z dysku twardego ale na monitorze miga mi dioda (tak jak np gdy jest w stanie wstrzymania itp). Nie wiem czy jest to wina sprzętu czy oprogramowania. Dlatego też, prosżę przenieść temat w odpowiednie miejsce jeśli okazałoby się, że to wina systemu itp.

Dzięki z góry

Miałem ten sam problem ale naprawiłem to tak włożyłem płytkę instalującą winde i dałem to napraw i problem minął

a masz konta bo może twoje konto nawaliło i musisz usnąć twoje konto i zrobić ponownie tylko to jest nudne takie na nowo robienie konta :frowning:

Sprawdź kondensatory na płycie głównej w sekcji zasilania,jaki posiadasz zasilacz?

Sprawdź też temperatury i podaj.

jak to zrobic? bo ja jestem laikiem w tej sprawie

zasilacz CODEGEN ATX 2.03(P4), MODEL 300X 350W

temperatury nie podam bo nie wiedzieć czemu mam zablokowaną tą funkcję w biosie…ehhhh skaranie z tym kompem :slight_smile:

Być może to przez zasilacz bo znajduje się na czarnej liście forum :slight_smile:

Zobacz czy nie są wybrzuszone na górze,czy nie wylały. Poczytaj

Zasilacz szału nie robi do wymiany.

tego zdania nie kumam:) wczorajszy jestem hehehhe Napiszesz co masz na myśli?

jeszcze mi się przypomniało, że czasem jak się komp zrestartuje to czasem sie nie ładuje system z powrotem tylko tak jakby nie widział dysku (mam taki ekran pcsrv_f08.jpg

kondensatory mam chyba ok.

I dzięki wszystkim za odp.

Twój zasilacz nadaje sie do wymiany, jest jednym z najgorszych zasilaczy dostepnym na rynku :slight_smile: On może byc przyczyną kłopotów, zmień na Fortrona za 50 zł z allegro.

zmień od razu na Fortrona 350W HLN lub na Delte 400W

To pewnie zasilacz, ale dla pewności podaj temperatury z Everesta

Witam,

mam podobny problem jak westham , więc nie będę zakładał nowego tematu.