Komp stacjonarny 900PLN

Witam,

potrzebuję porady w związku ze złożeniem komputera.

Kilka faktów:

* niestety wersja budżetowa - do 800-900 PLN

* chodzi o cały zestaw, łącznie z obudową i zasilaczem (bez monitora i klawki ;-))

* nie jestem fanem O/C - nie znam się na tym, więc będzie standardowe chłodzenie

Zastosowanie:

  1. Amatorska obróbka zdjęć - Adobe Lightroom 3 i Photoshop CS3

  2. Gry - World of Warcraft i Diablo III (oraz podobne, w inne nie gram)

  3. Multimedia (wiadomo - filmy, muzyka, internet)

Co powiecie na to:

  1. Intel Core 2 Quad (Q6600/Q8300/Q8400) + płyta Asus P5G41T-M LX + 2GB DDR3 1066 + hdd w standardzie sata2 i pozostałe komponenty

  2. AMD PhenomII X4 840 + płyta ASROCK N68C-S UCC + 2GB DDR3 1600Mhz + hdd w standardzie sata2 i pozostałe komponenty

Za intelem przemawia lepsze wsparcie dla programów (w tym graficznych), znowu za amd lepsze wsparcie dla pamięci ddr3 i pewnie trochę niższa cena…

Na razie muszę pozostać przy zintegrowanej k.graficznej, pewnie w przyszłości kupię jakiegoś Geforca… Mam nadzieję, że póki co programy Adobe i WoW mi “pójdą”…

Od kilku pkt wydajności ważniejsza dla mnie będzie STABILNOŚĆ PRACY!

Jak myślicie, da sie w podanej kwocie złożyć coś dobrego do moich potrzeb?

Pozdrawiam i liczę na pomoc.

http://www.purepc.pl/zestawy_komputerow … 1?page=0,1

zauważ, że nie ma w tym zestawie karty graficznej. jest zintegrowana na płycie głównej. z czasem gdybyś uzbierał pieniądze byś musiał po prostu coś dokupić na slot pci-e :wink:

wybacz, że to napisałem, nie doczytałem że napisałeś, że na razie wystarczy ci integra.

Przecież sam napisał : :stuck_out_tongue:

moge ci sprzedac na gwarancji za 950 sprzedam-komputer-kupiony-2010-t440190.html

Wolę coś nowego, poza tym chciałbym coś już na 4 rdzeniach…

To jak, ktoś pomoze w wyborze? Intel czy Amd, a może jakieś inne podzespoły…

od pewnego czasy mam niskobudżetową Asrock 880GM-LE i Athlona X3 3.2@3.66 wczoraj 18 godzin bez obciążenia