Mój problem w skrócie: dostałem paczkę ze sprzętem sieciowym. W tym 2 karty sieciowe TP-Link WN551G. Na 1 kompie poszło wszystko gładko, karta działa. Na drugim jednak był problem… Po kolei:
1: wyłączyłem komputer
2: włożyłem do slotu PCI kartę
3: włączyłem kompa
4: zainstalowałem sterowniki i oprogramowanie
5: instalator wyświetlił monit o konieczności reboot’a - zgodziłem się oczywiście
6: przy wyłączaniu komputera (dokładnie przy napisie ‘Zamykanie systemu Windows…’), zawiesił się. czekałem 5-10 minut, ale nic. zrebootowałem go przyciskiem na obudowie.
7: przy loaderze Windowsa zwiesił się po raz kolejny. po kolejnym reboocie włączył się, ale zaraz po zalogowaniu myszka przestała reagować - kolejny zwiech. teraz dochodzi tylko do loadera i zwiesza się.
W menedżerze urządzeń pokazało mi się w kartach sieciowych (oprócz starej karty i nowego TP-Linka:
-
Wan Miniport (IP) Sterownik Miniport Harmonogramu Pakietów
-
Wan Miniport (IP)
-
Wan Miniport (PPTP)
-
WAN Miniport (L2TP)
i kila innych związanych z ‘Harmonogramem Pakietów’
Co zrobić? Próbowałem odinstalować sterowniki, ale żeby je usunąć karta musi być włożona do slotu, a jak jest włożona - komp nie działa…