Kompatybilność karty graficznej z płytą główną

Witam forumowiczów. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jeśli chodzi o sprzęt komputerowy jestem totalnym laikiem w związku z czym zwracam się do Was z prośbą o udzielenie mi informacji w pewnej kwestii. Otóż niedawno padła mi karta graficzna, którą wymieniłem na geforce’a GT 620 1gb (taką mi doradził sprzedawca). Po tej wymianie drastycznie spadła mi wydajność komputera, jest strasznie zamulony, wolny etc. I chciałbym się dowiedzieć czy ww karta jest kompatybilna z płytą główną Intel dg33fb czy może problem leży gdzieś indziej?

Przede wszystkim to jest niezbyt szybka karta, jaki procesor masz do tego? I z jakiej karty się przesiadłeś? Karta na PCI-Express musi być kompatybilna z płytą główna, która takie gniazdo posiada.

Nie potrzebuję jakiejś wybitnej karty byle wszystko sprawnie działało. Wcześniej miałem geforce’a 8600GT. Procesor Intel core duo 2,66

Rozumiem że nie potrzebujesz wybitnej karty ale według mnie właściwsza była by w Twoim przypadku Geforce GT 640, GT 440 na pewno są to szysze karty od Twojej poprzedniej i nie powinny być zbyt drogie. Na czym polega ten spadek wydajności? Masz mniej klatek w grach, czy może komputer zaczął przymulać co niekoniecznie jest spowodowane niewłaściwą pracą karty graficznej? Opisz dokładniej co się dzieje, na czym to przymulanie polega?