Komputer dla gracza do 7000zł co byście proponowali?

Chcę złożyc komputer typowo pod gry taki do 7000zł, oczywiście wszystko co potrzebne do sprawnego działania.Z tym że części mogę kupic tylko w tym sklepie: http://www.sklep.benchmark.pl/

a drugi typowo do biura do 3000zł, nie znam sie i chciałbym waszej dorady.

Pozdrawiam:)

zobacz może lepij kupić gotowy niekoniecznie w tym sklepie klik

dzięki stary dobry pomysł ale chciałbym jeszcze parę komputerów porównac i nie znam się za dobrze na tym więc liczę że wy możecie najwięcej wycisnac do tej kwoty

lepiej jest żłozyć gdyż wyjdzie lepszy za tą cenę

proc- Quad 6600 + chłodzenie dokupić

pamięci- Geil 2x2GB Black Dragon DDR2

karta graf- 2x8800gt

płyta gł- asus 680i

dysk tw- WD z końcówką AAKS z 16MB Cache, zalezy ile potrzebujesz 320GB powinno Ci styknąć

zasilacz- tagan U15 580W

obudowa wd uznania z chłodzeniem

napęd- LG H55L

i możesz kupić kartę dźwiękową Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

tam ok 6150 zł wyszło bez obudowy i chłodzenia do proca

Nie będę doradzał doboru części, ale stwierdzę jedno, że lepiej kupić kompa za połowę tej kasy, bo gry i tak polecą, a drugą część wydać na dziewczynę 8) Po co ładować tyle kasy w kompa do grania, skoro za rok ów komputer będzie przeciętny, a za dwa to już trzeba będzie o zmianach myśleć. Jeżeli komp ma służyć do grania, to może lepiej kupić PS3 i nie martwić się żadnymi problemami z niedziałającymi grami:) Jak do grania to konsole

Zestaw przepłacony o kupe kasy.320 Mb GTS… śmiech… tylko i wyłącznie teraz GT mały koszt i wspaniała wydajność… a tak w ogóle to osadziłeś temat złym dziale… takie pytania rozwiązują chłopaki z działu Hardware,Sterowniki.

To zadaj sobie pytanie - po co kupiłem komputer?

Zawsze stracisz na wartości, a odwlekanie kupna nie ma sensu