Komputer do 1000 zł

Szukam PC do tych najmniej wymagających gier typu Among us, LoL z jednoczesną możliwością używania discorda/ts3 (mój aktualny nawet z tym sobie nie radzi).Jestem w tych sprawach zielony więc najlepiej jakby nie trzeba było nic składać samemu.

Opcje masz 3:

  • Poleasingowy 10 letni, dokładasz kartę ggraficzną i pójdzie nawet Wiedźmin.
  • Zakup komputera na OLX/Allegro, zapewne nowszego od poleasingowca.
  • Wreszcie nowy zestaw, do tych gier wystarczający, możliwy do rozbudowy, lecz relatywnie mało wydajny na AM4 i Athlonie 200.

Ja bym za 2 lub 3 był, 1 stara…

Pierwsza opcja też przyjemna. Kuzyn ma “poleasinga” opartego na i5-3470, dorzuciłem mu trochę RAMu (w sumie 8GB), do tego 1050Ti i LOL leci w dwustu klatkach.

Można świeży komp i dobrą grafikę Do Tego :wink: https://www.olx.pl/oferta/komputer-do-gierkomputronik-g4600-1tb-8gb-winows10-CID99-IDGs1pl.html

Dość absurdalna opcja.
10 letni sprzęt to core 2 duo, pierwsza generacja core i, i LGA1366. do 1000zł spokojnie można znaleźć zdecydowanie nowszy sprzęt.

Przepraszam mój błąd i5-2400 ma tylko 9 lat i 3 kwartały (wydany q1 2011), istotnie sprzęt przez to zdecydowanie odmlodniał. :wink:

A jest jakiś nakaz kupowania i5-2400 czy coś, bo nie rozumiem?

… nakazu nie ma, ale sam, chyba, wiesz, że w granicach 500 to poleasingowe są w 90% z i5 2x00, no bo za drugie 500 trzeba dokupić kartę i ssd jeszcze.

Coś nowszego można za 1000 na Olx dostać już z kartą czasami. Tam trafi się może może 4/5 generacja. :wink:

Na allegro z tego co widzę do 500zł można znaleźć np. konfiguracje z i3-6100 (wiadomo że demon wydajności to nie jest). A w najpopularniejszych konfiguracja z i5-4570, 8GB RAM i bez dysku za około 600zł.

To że 90% sprzętu jest z i5-2xxx (pytanie czy faktycznie to 90% ?) nie znaczy że taki należy kupić.

6100 jest lepszy od 2500?

Różnica pewnie jest symboliczna i zależy od zastosowania/benchmarku, ta i3 ma na starcie zegar na plusie i technologię, ale mniej jednostek obliczeniowych.