Komputer do 1500 zł


(Krzysztofuks) #1

Witam :smiley:

Proszę o podanie propozycji podzespołów komputera (procesor, płyta główna, dysk twardy, pamięć, karta dźwiękowa, karta graficzna, zasilacz, napęd, ewentualnie chłodzenie) oraz obudowy wraz z pełną nazwą i ceną. Cena składanego dla moich potrzeb komputera powinna nie przekraczać 1500 zł. Proszę także wziąć pod uwagę ceny sklepu internetowego Proline http://www.proline.pl/ , ponieważ w nim planuje zakup. Moje wymagania co do peceta: procesor firmy Intel powyżej 2.5 GHz, dysk twardy ok 300 GB, główne zadanie PC to korzystanie z gier i programów.

Z góry dziękuję za taktowne i przemyślane propozycje. :slight_smile:

Zestaw składany dla potrzeb kolegi.


(system) #2

Heh za takie pieniądze super zestawu nie złożysz. Ale możesz luknąć na moją propozycję, z góry mówię że ceny brałem z http://www.esc.pl i twój budżet mocno nadszarpnąłem:

Procesor: Intel Pentium Dual Core E5200 /2.5GHz, 2MB, 800MHz, BOX/295 zł

Wentylator: Pentagram Freezone HP-120 ALCu Karakorum/79 zł

Płyta główna: MSI P35 NEO-F /intel P35/299 zł

Pamięć RAM: GoodRam 4GB (2x2GB) PC800 CL5/160 zł

Dysk twardy: Samsung 320GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F1/195 zł

Karta graficzna: Palit Radeon HD4670 512MB DDR3 /128bit/ DVI HDMI DisplayPort/349 zł

Nagrywarka DVD: LG GH22LS30 SATA SecurDisc LightScribe (black)/110 zł

Obudowa: Cooler Master Elite 331 (Black)/149 zł

Zasilacz: Pentagram 460W Silent Force PSF-460-P12S/190 zł

Wychodzi niestety 1826 zł. Na pewno można kupić te podzespoły taniej jak choćby na allegro, wtedy od razu cena zestawu spadnie w dół. Aby obniżyć koszty można darować sobie chłodzenie, kupić 2 GB ramu zamiast 4 GB, wziąść zasiłkę 430 W i wtedy zyskujesz ok. 200 zł.

Zresztą tutaj koledzy przedstawili fajne propozycję i zmieścili się w cenie: viewtopic.php?f=19&t=321618


(Alzajac1) #3

Patriot LLK 2x1GB 800 MHz

Wystarczy Modecom MC 400W

Skoro będziesz jechał na 800MHz Ramie to możesz wziąc Gigabyte GA-EP31-DS3L i też trochę oszczędzić

Darowałbym sobie przy takim budżecie a za zaoszczędzoną kasę pomyślałbym nad lepszą grafiką


(Krzysztofuks) #4

Proszę wziąć pod uwagę ceny sklepu internetowego Proline

, ponieważ w nim planuje zakup.

Proszę się dostosować do moich potrzeb :wink:


(Alzajac1) #5

Czemu proline? Wybór bardzo mały, połowy części nie ma a to właśnie tym jaki wybór jest powinieneś się kierować.... Możesz kupić gorsze części w sklepie który uznasz za stosowne. Ja tylko podaje Ci dobre części a wyboru dokonasz sam. Ja polecam sklep sirius.pl - sam tam kupowałem kompa z podpisu i było wszystko git i wybór ogromny


(Krzysztofuks) #6

Do Warszawy mam kawałem z Zabrza, jeżeli chodzi o sirius.pl. W grę nie wchodzi wysyłka.

Proszę o wybieranie podzespołów z www.proline.pl


(mati75) #7

Foto Produkt Cena Ilość Wartość kasuj

Galaxy GF 9600 DUAL 512MB DDR3 256Bit PCI-E 359,00 359,00

Intel Dual-Core E5200 2.5 GHz s. 775 Box 295,00 295,00

Gigabyte GA-EP31-DS3L IP31 s.775 265,00 265,00

Zasilacz PENTAGRAM Silent Force PSF-430-P12S [P 9002-1] 175,00 175,00

Cooler Master Elite RC-334 Silver/Black B/Z 159,00 159,00

Patriot DDR2 Dual Chanel 2GB 800 4-4-4-12 119,00 119,00

WD WD3200AAKS 320GB sATA II 16MB 189,00 189,00

LG DVD Recorder GH-22NP20 Black Oem 95,00 95,00

Suma z rabatem (Przelew, Za pobraniem) - razem brutto: 1656,00

Suma bez rabatu (Płatność on-line) - razem brutto: 1697,40