Komputer do 1500 zł

Witam wszystkich, chciałbym złożyć sobie komputer do gier takich jak Metin2, Cs go. Zwracam się z prośbą o pomoc do was ponieważ jestem w tym zielony. Chciałbym aby owe gry chodziły bez żadnych lagow. Dziękuję za pomoc sorki z orto.

Tu masz dość sensowny zestaw za 1545

@silvver zapomniałem dodać że w przyszłości chciałbym rozbudować komupter, w tym zestawie jest możliwość?

G4600 i gtx 1050 to praktycznie minimum jeśli chodzi o komputer do gier. Rozbudowa będzie konieczna. 4GB RAM to stanowczo zbyt mało. A trzeba wspomnieć, że zestaw z purepc nie uwzględnia obudowy czy systemu.

@Longhorn2009 mógłbyś złożyć mi taki zestaw?

To podobny zestaw do proponowanych na purepc
http://www.esc.pl/build.php?edit=1&products_id=300252
Pamięć za jakiś czas zmodernizujesz do 8GB. Na start dostajesz procesor 4 wątkowy z ewentualną opcją modernizacji np do i5, standardowo dysk 1TB. Brak nagrywarki. Jeśli potrzebujesz dolicz 60zł za nową. Grafika to gtx 1050. W gry które wymieniłeś spokojnie zagrasz. Nawet nowy assasins zadziała, o ile zejdziesz z detalami.

@Longhorn2009 Dziękuję Ci bardzo za propozycję, jeśli ktoś by miał coś jeszcze do dodania proszę o post.

A ja zaproponuję coś takiego.