Komputer do 500 zł

Witam niestety nie wiem jakie podzespoły dać do swojego komputera mam obudowę ze starego komputera jedynie co udało mi się zrobić to jedynie wyciągnąć podzespoły. Pomocy nie znam się na podzespołach. Komputer chciałbym przeznaczyć do gier tak żeby mi działało GTA V w 50 FPS i dobry pamięciowo Pomożecie.

Za 500 zł?
Poleasingowiec i szukaj GT 750.
Złom, pewnie na i3 jeszcze, ale za 500 zł tylko tyle jest…
Nie odbierz mnie źle, ale stac Ciebie na zakup bomby? Bo taki sprzet raczej lat nie posłuży już.
NP. taki tylko dodać ram, karte i modlić sie by nie wybuchł. :wink:

Jak starczy szukaj I5 lub 750, ale… żal polecać takie coś…

Marcinie, dramatyzujesz.


Do tego fajna grafika:

I masz co chciałeś autorze :slight_smile:

Dell T3500 (Xeon 4/8, 8GB RAM, 250GB):

RX 470:

Lub inny T3500 w podobnej cenie (jest kilka podobnych ofert:
https://allegro.pl/kategoria/komputery-stacjonarne-486?string=dell%20t3500&order=d&bmatch=al-product-cl-eyesa2-engag-dict-ctx-ele-53-ele-1-4-0326)

Ew. tańsze GPU szukaj HD 7850 2GB. Lepsza od GTX 750 na stock, a po OC to jest przepaść, choć 750 powinna dłużej pociągnąć, acz w wersję 1GB nie ma co się pakować.

Dopytaj jeszcze sprzedającego tego Della o zasilacz, ale powinien być tam fabryczny 525W.

Może być też warto dołożyć do RX 460, a najlepiej niedużo drożej czasem wychodzą RX 570/470, i wtedy wychodzi już z tego killer do grania w swojej cenie.
Ta zalinkowana RX470 za 250 zł jest pasywna, ale jest jeszcze sporo ofert 470/570, może Ci się też udać, wylicytować poniżej 300 zł coś normalnego. Warto polować, bo na pasywnej raczej nie ma co liczyć na dobre OC, a 470 fajnie się kręcą do poziomu co najmniej RX 570, a wbrew pozorom, robi to zauważalną różnicę przy wysokich detalach czy QHD.

Serio warto dołożyć, by mieć tego Della z Xeonem 4/8 i RX 470 z 4GB VRAM.
Aczkolwiek tamten Dell nie jest zupełnie zły, bo można tam wstawić i7 2600, ale w tej chwili tamto i3 będzie słabsze od Dellowskiego 4/8.