Grafa: GeForce 8800 GTX Asus 768MB (moze za x lat dokupie drugą do pracy w SLI, “(wymaga zasilacza z kablami 2x PEG)” nie wiem o co biega ;/ 1600zl
ram: i tu mam problem potrzebuje cos dobrego do overcloackingu 2x2gb ale tez nie za drogie no i DDR2
dysk: seagate 500GB Barracuda 7200.11 (32MB, SATA II)
zasilacz: tez nie wiem chciałbym coś dobrego co napewno uciagnie to wszystko a zarazem w miare cichego
Obudowa: tutaj też mam problem bo nie wiem w jaką obudowe sie striker i GF 8800GTX zmieści no i wiadomo obudowa musi mieć bardzo dobry obieg powietrza. W koncu też bede podkręcać wszystko
Przede wszystkim zależy mi na osiągach ]:-), ciszy no i moze na wygladzie obudowy
Piszcie wszystko co bedzie dobre dla tego kompa. Najwiekszy problem mam z doborem zasilacza i obudowy no i ew. jakie wentylatory do obudowy (ciche i wydajne)
kurcze, nadal mnie ten czas reakcji plamki martwi:/
on jest naprawde za duży, a w zwiazku z tym ze pewnie bede głównie grał na takim sprzęcie to nie chce miec cholernie wolnego monitora bo 16ms to bardzo duzo!
16 ms dyskwalifikuje monitor, jeśli chodzi o komfortową grę. Nie myśl, że szybko przesuwający się obraz na takim sprzęcie wygląda jak mleko - nic z tych rzeczy. Problem polega na uruchamianiu bardziej statycznych scenerii w bardzo wysokich rozdzielczościach - 1440x900 i wzwyż. W wielu grach np. strategicznych przy subtelnym przesuwaniu kamery w większym oddaleniu dosłownie widać, jak monitor “pichci” piksele, jeszcze prościej mówiąc, widać ich “wyostrzanie się” gdy czas reakcji matrycy zostanie osiągnięty. Problem znika po zmniejszeniu rozdzielczości, JEDNAK, wiedz, że na LCD o przekątnej 19" i wyżej uruchamianie gier w rozdzielczości mniejszej niż 1024x768 jest pomyłką i nie mam na myśli wszechobecnej “pikselozy”, bo ta z racji niskiej rozdzielczości jest i będzie. Chodzi mi o to, że możesz nie być w stanie przeczytać jakiegoś tekstu, ponieważ będzie on po prostu zbyt rozmyty.