Komputer do gier do 10000 zł z chłodzeniem cieczą

Hej,

jak w temacie. Planuję na początku nowego roku zacząć składać zestaw do gier i nie tylko. Nie znam się kompletnie na temacie chłodzenia cieczą, stąd potrzebuję Waszej pomocy przy doborze komponentów. Byłoby spoko gdyby skrzynka wyglądała w miarę estetycznie, jakieś kolorki itd będą pewnie na plus. (ewentualnie komponenty, do których można dodać to później też mogą być)

Z moich preferencji:

• karta graficzna nVidia, bo chcę mieć dostęp do CUDA,
  • procesor od Intela aby mieć dostęp do SGX (chyba że AMD ma już swój odpowiednik; jeżeli AMD jest dużo lepsze od Intela, to też może być, jakoś sobie poradzę bez SGX)
  • minimum 16GB RAMu ale macierz musi być w stanie przyjąć 128GB które kupię później (to chyba nie będzie problem, ale byłbym wdzięczny, gdybyście mi podali jakie kości kupić, gdy będę chciał zrobić upgrade RAMu)

W cenę wliczamy tylko skrzynkę, bez peryferiów i bez software’u.

Planuję to oczywiście składać samodzielnie, więc jak ktoś ma jakieś porady aby uniknąć jakiegoś śmiertelnego błędu, to również chętnie posłucham.

Dziękuwa!

EDIT: dodam jeszcze, że im większy potencjał na przyszłą rozbudowę tym jestem wdzięczniejszy.

EDIT2: nie potrzebuję dużo przestrzeni na dysku. Na początek starczy SSD na 512GB albo większy jak się zmieści w budżecie, a w przyszłości mogę coś dołożyć.

EDIT3: W sumie, jeśli to jest bardziej rozsądne, to może warto też rozważyć opcje bez chłodzenia cieczą i potem je dodać w razie potrzeby.

Nie bierz SSD tylko idź w NVMe montowane na płycie - czyli płyta ze slotem M.2 NVMe PCIe x4 (trzeba sprawdzać dobrze bo czasami są sloty PCIe x2 w tedy dysk nie uzyska swojego potencjału).