Komputer do gier do 1000zl


(Canzpl) #1

Mam obudowe, nagrywarke dvd, dysk, monitor

Potrzebuje procesor, plyte pci-e, ram, grafe i ewentualnie zasilacz.

To nie ma byc taki komp na ktorym chodzi wszystko na max detalach bo za taka kwote sie niczego takiego nie zmontuje.

Myslalem o takim zestawie do 1000zl:

Plyta: Gigabyte EG31M-S2

Proc: Intel Core2 Duo E7200 2.53 GHz BOX

Grafika: Gigabyte GF 8800GS 256mb

Pamiec ram 1gb narazie by wystarczyl

Zasilacz 400W za 60zl by sie znalazl

Ogolnie nie jestem na czasie jesli chodzi o hardware.

Polecacie cos lepszego do 1000zl?


(Blotny) #2

Płyta: Gigabyte GA-EP31-DS3L 170zł

Procesor: PDC e5200 (i kręcimy) 300zł

Grafika: 9600GT OC od Galaxy - 300zł

Patriot LLK 2x1GB ~ 120zł

Zasilacz niechaj ktoś wymyśli z 110zł.


(efazeti) #3

mc-350W


(Canzpl) #4

a 9600 nie jest czasami slabszy od 8800gs? :stuck_out_tongue_winking_eye:


(efazeti) #5

nie, to 8800gs jest słabszy


(Josiok15) #6

Sam bym się z chęcią dołączył do tego tematu. Chce w końcu zmienić mojego złoma na coś bardziej wydajniejszego. Nie koniecznie chodzi mi o granie, owszem czasem sporadycznie lubię się odprężyć i w coś fajnego po grać. Chodzi mi o wydajną pracę w Mozilli bez żadnych zawieszeń przez flashe itp. o uruchomienie kilku aplikacji bez żadnych muleń.. Bo to co teraz przeżywam na tym kompie co mam w podpisie to idzie zrobić się siwym.

Jeśli chodzi o Twoją konfigurację to procka nie kupuj takiego jakiego masz w opisie tylko kup Intel Dual Core E2180 i zainwestuj w lepszą kartę graficzną, przynajmniej GF 8800 GT lub wyżej jak kasy starczy :slight_smile: a zasilacza nie kupuj byle jakiego, no chyba że chcesz mieć zadymę w obudowie po pewnym czasie kiedy to zasilacz nie wytrzyma obciążenia. Zasilacz to powyżej 100 zł już porządny dostaniesz.


(Canzpl) #7

ale Intel Dual Core E2180 ma tylko 2ghz a ja nie zamierzam podkrecac


(Kaka') #8

cAnz ,

Rejestrując się na niniejszym forum zobowiązałeś się przestrzegać jego regulaminu. Niestety, w tym momencie łamiesz go ponieważ nie używasz polskich znaczków (ą, ę, ź, ż, ć, ó, ł, ń). Proszę więc o poprawienie wszystkich swoich postów w tym temacie pod kątem polskich znaczków, przy użyciu przycisku zmien.gif


(Specjalized) #9

zasilacz MC albo pontagram silent force i masz bardzo dobry zestaw :slight_smile:

oczywiście możnaby wziąść E2180 i podkręcić a za zaoszczędzona kase kupić lepsza grafe


(Krzysztofnawrot) #10

Gigabyte GA-EP31-DS3L - 203zł

E5200 - 282zł

Galaxy 9600GT - ~320zł (allegro)

Patriot LLK 2x1GB 800MHz CL4 - 109zł

Modecom MC-350 - 113zł / Pentagram Silent Force 430W - 131zł

Ceny z agito.pl


(Josiok15) #11

Gigabyte GA-EP31-DS3L

pytanie co do tej płyty głównej, ponieważ ją polecacie w każdym poście, aż tak na prawdę jest super dobra? bo chce kupić kompa a właśnie mam problem z wybraniem płyty głównej, jeśli chodzi o inne podzespoły to bez problemu wiem co.


(Krzysztofnawrot) #12

Jeśli chcesz się zmieścić z tymi częściami w 1k to ten gigabyte będzie najrozsądniejszym wyborem. Chyba, że dozbierasz "stówkę" to kupisz lepszą.


(Mariosti*) #13

authentic_man , MSI P31Neo2-FR to to samo ale z raidem i kosztuje bardzo podobnie.


(Josiok15) #14

Złożyłem takie coś, jeszcze nie zamówiłem części ale co myślicie o takiej konfiguracji:

Procesor: Intel Core2 Duo E7300 2.66GHz, 1066FSB lub Intel Dual Core E5200 2.50GHz, 800FSB,

Płyta główna: Gigabyte GA-EP31-DS3L

Ram: A-Data 2 x 1024MB DDR2 Extreme Edition 800 MHz CL4

Graficzna: TwinTech GeForce 9800 GT 512MB DDR3 256bit PCIe

Dysk twardy: Western Digital 500GB 16MB SATAII WD5000AAKS

Napęd: Pioneer DVDRW DL DVR-116DBK

Zasilacz: Chieftec ATX 450W GPS-450AA-101A 20/24pin

Obudowa: ASUS TA-863 czarna bez zasilacza lub CoolerMaster Ellite 330 czarna bez zas.


(Blotny) #15

Procesor e5200, jak do 1000zł

ee, Pioner 216, albo LG GH20NS10.


(Canzpl) #16

Gigabyte GA-EP31-DS3L

E5200

Galaxy 9600GT (allegro)

jade na takim configu. czy ten ram bedzie pasowal zamiast Patriot LLK 2x1GB 800MHz CL4?

DDR2 1024MB 800MHz Kingston HyperX CL4

bo 1gb mi wystarczy narazie a mam ograniczone fundusze


(Josiok15) #17

Po co zmieniać 2 GB na 1 GB?

skoro nie kupiłeś jeszcze tych Patriotów to kup sobie 1GB od tego Kingstona. Będzie pasowało.


(Canzpl) #18

karta graficzna dosyc glosno pracuje. do 9600gt polecam wszystkim http://www.cooling.pl/arctic-cooling-ac ... 50927.html

kupilem dodatkowo i teraz nie slychac kompa