Komputer do gier do 5500 zł

Witam! Zamierzam kupić sobie w tym lub przyszłym tygodniu komputer do gier.
Zależy mi ma wysokich detalach w FULL HD. Proszę więc was o złożenie dla mnie idealnego zestawu bo gotowca napewno z allegro nie kupię xD.
Z góry mówię jestem całkiem zielony no i proszę bez Windowsa i bez dysku bo to posiadam:)
Żeby cena nie przekraczała 5500zł:)
Dzięki wielkie i życzę wam miłego wieczorku!

masz win 10 ? i dysk 1000 GB ? dobry z dobrą kartą grafiki MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO 8GB (GEFORCE RTX 3070 GAMING X TRIO) cena 2890 zł

Nie daj się złapać na świąteczną gorączkę zakupową, bo przepłacisz.

Mam 3 dyski:
1 HDD 1TB
2 SSD 250GB
3 SSD 1TB
Tak mam win 10.
Proszę o więcej informacji na temat reszty części jak płyta główna, jaki RAM, jaka obudowa, zasilacz etc. Dzięki!

To i tak na raty idzie a będzie to prezent świąteczny dla ee siebie(?)

Jeśli kupujesz na raty, to nie ty płacisz? :man_facepalming: Rób jak uważasz.

Tak czy siak muszę kupić więc wolę teraz
Chyba że serio ceny będą dużo zawyżone

Są, z 10, jak nie 20% nawet.

Same grafiki są zawyżone od 300 do nawet 700zł w zależności od modelu w pozostałych podzespołach przepłacasz nawet po 80zl dodatkowo jak kupisz w jakiś przereklamowanym sklepie który koszta chamskich reklam typu x-kom odbije sobie na kieszenie klienta dodatkowe koszta.

Ogólnie jest teraz bardzo fatalny czas na kupowanie czegokolwiek.
Ceny z dupy oraz słabo zatowarowane sklepy. więc ciężko znaleźć produkty lepszych firm a jak masz już coś to jet to za drogie i coś kiczowatego ci nie zeszło jeszcze z półki bo ludzie nie byle na tyle głupi aby to kupować.

Uzbrój sie w cierpliwość i czekać…

I nie daj sie nabrać na te kuszące reklamy typu do -25%
Dają jakiś lipy produkt któy ma zawyżoną cenę o 35% potem opuszczają do tych -25% a nadal drożej niż przed promocją tydz temu… taki świąteczny wał jak zwykle.

1 polubienie

Preorder wersji BOX tańszy o 600zł od dostępnej wersji OEM i to w jednym sklepie.