Witam! Zamierzam kupić sobie w tym lub przyszłym tygodniu komputer do gier.
Zależy mi ma wysokich detalach w FULL HD. Proszę więc was o złożenie dla mnie idealnego zestawu bo gotowca napewno z allegro nie kupię xD.
Z góry mówię jestem całkiem zielony no i proszę bez Windowsa i bez dysku bo to posiadam:)
Żeby cena nie przekraczała 5500zł:)
Dzięki wielkie i życzę wam miłego wieczorku!
masz win 10 ? i dysk 1000 GB ? dobry z dobrą kartą grafiki MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO 8GB (GEFORCE RTX 3070 GAMING X TRIO) cena 2890 zł
Nie daj się złapać na świąteczną gorączkę zakupową, bo przepłacisz.
Mam 3 dyski:
1 HDD 1TB
2 SSD 250GB
3 SSD 1TB
Tak mam win 10.
Proszę o więcej informacji na temat reszty części jak płyta główna, jaki RAM, jaka obudowa, zasilacz etc. Dzięki!
To i tak na raty idzie a będzie to prezent świąteczny dla ee siebie(?)
Jeśli kupujesz na raty, to nie ty płacisz? Rób jak uważasz.
Tak czy siak muszę kupić więc wolę teraz
Chyba że serio ceny będą dużo zawyżone
Są, z 10, jak nie 20% nawet.
Same grafiki są zawyżone od 300 do nawet 700zł w zależności od modelu w pozostałych podzespołach przepłacasz nawet po 80zl dodatkowo jak kupisz w jakiś przereklamowanym sklepie który koszta chamskich reklam typu x-kom odbije sobie na kieszenie klienta dodatkowe koszta.
Ogólnie jest teraz bardzo fatalny czas na kupowanie czegokolwiek.
Ceny z dupy oraz słabo zatowarowane sklepy. więc ciężko znaleźć produkty lepszych firm a jak masz już coś to jet to za drogie i coś kiczowatego ci nie zeszło jeszcze z półki bo ludzie nie byle na tyle głupi aby to kupować.
Uzbrój sie w cierpliwość i czekać…
I nie daj sie nabrać na te kuszące reklamy typu do -25%
Dają jakiś lipy produkt któy ma zawyżoną cenę o 35% potem opuszczają do tych -25% a nadal drożej niż przed promocją tydz temu… taki świąteczny wał jak zwykle.
Preorder wersji BOX tańszy o 600zł od dostępnej wersji OEM i to w jednym sklepie.
https://www.morele.net/kategoria/procesory-45/?q=5800x