Komputer do gier, max 2k PLN

(Emlo16) #1

Witam,

Przymierzam się do nowego PC, ale nie chcę kupować gotowego zestawu, a stworzyć coś samemu. Pierwszy raz bawię się w takie coś więc licze na rozwianie wszelkich wątpliwości. Mój obecny typ to:

Mobo: Asrock Z97 PRO4 / Asrock Z87 PRO4 lub coś innego - ogólnie nie wiem jakie są różnice między Z87, a Z97 i czy warto dopłacać (znów :wink:)

Pamięć: GoodRAM 4GB 1600MHz CL9

Zasilacz: coś w dobrej jakość/cena i odpowiedniej mocy (nie znam się na tym w ogóle :-()

Obudowa: Zalman Z1/Z3 lub cokolwiek innego (byle czarne :P)

Chłodzenie: nad tym nie myślałem w ogóle

Po zliczeniu wychodzi 800-900 CPU, mobo 350-450, pamięć 150~, zasilacz 200~, obudowa 150~ = 1850~ PLN

Karta grafiki GF 9800GT i reszta typu dysk, napęd będzie z mojego obecnego PC. Jak się dorobię to później wleci lepsza grafa :slight_smile: Nadaje się taki zestaw do czegokolwiek?

PS. Wiedziałem, że zapomniałem o czymś. Chłodzenie :stuck_out_tongue:

(Lesiak0) #2

Odblokowany mnożnik słuzy do podkręcania, będziesz podkręcal ?

(Atronics) #3

zestaw z OC Procesora

(Emlo16) #4

i5 bez K mogę kupić za 801 złotych więc myślę, że chyba lepiej dopłacić te kilkanaście złotych do OC. Pewnie kiedyś mnie podkusi, żeby trochę więcej wycisnąć :slight_smile:

(dolar444) #5

To w jakim sklepie to wszystko bedziesz kupował ??

Szczerze powiem ze jeżeli ma być bez podkręcania to nie widzę sensu się pchać w i5-4690 tylko poszedł bym w i5-4590

A jeżeli już ustaliłeś ze zamierzasz podkręcać, to przed podkręcaniem zakup odpowiednie chłodzenie i nie podkręcaj na boxowym,

Bo jest trochę złe podejście. Nie każę ci oczywiście teraz możesz je zakupić tuż przed kręceniem procesora.

(Emlo16) #6

Teraz porównuję ceny ze sklepem lokalnym gdzie mogę liczyć na jakiś rabat. Robię listę zakupów, zanoszę do sklepu i wiem ile dostanę upustu, a ogólnie kupię tam gdzie taniej, to raczej oczywiste :wink: