Do podawanych propozycji prosiłbym o dodawanie:
-opisu konfiguracji sprzętowej
-urządzeń peryferyjnych
-wybranego systemu operacyjnego
-oprogramowania
Jestem w tych sprawach laikiem a chciałbym zaczerpnąć rady profesjonalistów.
Do podawanych propozycji prosiłbym o dodawanie:
-opisu konfiguracji sprzętowej
-urządzeń peryferyjnych
-wybranego systemu operacyjnego
-oprogramowania
Jestem w tych sprawach laikiem a chciałbym zaczerpnąć rady profesjonalistów.
quad core e6600 + chłodzenie
2x2gb ddr 1066 ocz reaper lub 4x1gb 1066 transcend, ocz, patriot
ati radeon hd 6750
2xseagate 250gb 1 tależ sata2 w RAID 0 lub 2xraptor 160GB w raid 0 oraz 320GB WD AAKS na dane
enermax/bequiet 500W
nagrywarka
obudowa chieftec typu long
urządzenia peryferyjne ?? - drukarka, skaner, kopiarka fax ?? coś od HP
system - może być vista business
adobe premiere, adobe audition (edycja audio).
ot taki zarys
A jak nie miałby to być zarys tylko “potwór” to powiec dlaczego taki sprzęt a nie inny, chciałbym rozpatrzyć ten komputer pod każdym względem. Z tego co sie orientuje to Procesor jak i RAM odgrywa ważna role w obróbce wideo ale jak by tak sie zastanowić to czy Karta Graficzna sie nie liczy?
Jeżeli tak to po co robią specialne karty graf. np: DVStorm 2 Pro.
4 rdzenie, 4GB pamięci operacyjnej - szybkiej, macierz raid 0 dzięki której zoptymalizujesz operacje dyskowe.
tak jest
karta może kręcić środowisko 3d np w 3d studio max.
to jest sprzęt profesjonalny.
Moje następne pytanie czy po podłączeniu jakiejkolwiek Karty Graficznej w teorii np:(GF 2 MX bo w końcu ona i tak nie ma znaczenia) istnieje możliwość podłączenia chociażby Canopus DVStorm 2 Pro, nie będą sie one gryzły ? sprzęt będzie działał bez zastrzeżeń ? Czy jest wogóle taka możliość posiadania dwóch Kart w jednym PC, czy tez wystarczy jedna np:Canopus DVStorm 2 Pro ? Czy może lepiej jeżeli komputer ma być rozpatrzony pod każdym względem, co można wrzucić do “obróbki wideo” lepiej zamontować pro. Karte ?
W teorii można podłączyć wszystko