Komputer działa monitor nie wyświetla obrazu

Witam, wczoraj postanowiłem wymienić zasilacz w swoim pc do nowej karty graficznej. Po wymianie gdy odpalam pc działa on tak samo jak monitor ale monitor poza tym że jest włączony nie wyświetla obrazu. W czym leży problem? Dodam że nigdy nie wymieniałem zasilacza i nie znam się na tym ale skoro komputer “chodzi” i karta graficzna również to chyba wszystko powinno być ok? Chyba że coś mogłem źle podłączyć, jak tak to co?

Mogła się na przykład obluzować karta grafiki, wyjmij ją i włóż ponownie.

Podpiąłeś dodatkowe zasilanie płyty głównej oprócz 20-24 pin. Zasilanie dysku też podłączyłeś czy karty graficznej jeśli ma.Jeśli tak to jeszcze sprawdź czy dobrze się wcisnęły wtyczki. Ten 20-24 dosyć ciężko czasem wchodzi i wyciąga sam się może przekonałeś jak stary odpinałeś więc dokładnie sprawdź czy się dobrze ułożyły w gniazdach. I czy kabel sygnalowy komputer a monitor podpięte.

Kartę wyciągałem kilka razy ale skoro monitor jest włączony i wiatraczek od niej się kręci to powinno być ok, do płyty głównej podłączyłem 2 wtyczki jedną 24 pin i jedną mniejszą do dysku 3 wtyczki i do napędu 1, na dodatek jeszcze na dole podłączyłem małe kabelki od włącznika ale tam chyba coś źle zrobiłem bo światełko które świeciło tylko po włączeniu teraz świeci cały czas. Rozumiem że obojętnie o jakim oznakowaniu podłącze wtyczkę wystarczy że jest taka sama i pasuje bo jest kilka takich samych wtyczek tylko oznakowanych innym numerem.

Upewnij się że wtyczki 24pin i 4/8 pin (obok procesora) na pewno dobrze siedzą w gnieździe.

Te kabelki musisz podłączyć zgodnie z instrukcją, tam będzie opisane w którym miejscu podłączyć ledy, a w którym włącznik i reset.

Wtyczki docisnąłem, małe kabelki poprawiłem, dalej to samo…