Komputer gamingowy do 5 tys. zł

Hej hej!

W składaniu kompów jestem trochę zielony, więc nie chcę się tym zajmować. Ogólnie jestem na etapie poszukiwania komputera stacjonarnego. Na razie mam problem czy kupić markowy (Asus, HP, Lenovo) czy jakiś niemarkowy składak. Powiem szczerze, że nie mam zaufania do składaków, nie przekonują mnie. Poza tym odstraszają mnie kompy z grafiką inna niż nVidia.

Mam już kilka komputerów na oku, ale tak jak mówiłem, coś od każdego mnie odstręcza. Macie jakieś typy? Na co powinienem zwrócić największą uwagę przy poszukiwaniach? Obecne moje kryteria:

Procesor: minimum Intel Core i7
Pamięć RAM: Od 8 do 16GB

Grafika: nVidia minimum GeForce 1060
VRAM: od 4GB

System: Windows 10 64bit

Dodatkowo: nie musi posiadać monitora bo mam jeszcze TV 45’, może być AiO.

Serdecznie dziękuję za wszelką pomoc i rady.

PS. Oto mój typ: http://allegro.pl/lenovo-y710-cube-i7-6700-8gb-1tb-gtx1070-8g-bt-w10-i7086860829.html
Obecnie mam laptopa Lenovo Ideapad Y700-17 ale uznałem, że jak za taką cenę, to lepiej kupić desktopa. :slight_smile:

+10 za wygląd tego gamingowego Lenovo :slight_smile:

Zgadza się.

Moim zdaniem 8GB ram to za mało. 16GB ram to minimum do komfortowej gry więc jeśli fundusze ci pozwolą to dokup druga kość.

Teraz przy cenach kart graficznych nie opłaca się robić składka. Wszystko to przez kopalnie bitcoinów. Lepiej już kupić jakiś gotowy zestaw od firmy, która zajmuje się profesjonalnym sprzętem dla graczy. Moja propoczyja przekracza 299 złotych, ale posiada wg. minimum.

Dzięki, propozycja ciekawa. Zapiszę sobie. :slight_smile:
Co do tych BitCoinów to obiło mi się o uszy, ale mi na tym nie zależy. :smiley:

Tak na oko, taka konfiguracja na ile lat by wystarczyła do spokojnej gry na maks. ustawieniach graficznych gier, niekoniecznie na FHD?

Chodzi o to, że przez kopaczy kryptowalut, ceny kart graficznych są sztucznie zawyżone do absurdalnego poziomu.

Jaką konkretnie rozdzielczość masz na myśli?