Komputer-gorzej chyba być nie może-PROBLEM!

Witam.Mam prośbę do użytkowników forum, a mianowicie proszę o sprawdzenie loga, ponieważ co jakiś czas zawiesza mi się komputer.Gdy odpalam grę[Counter-Strike],[sim City Deluxe] itp. po pewnym czasie gry, rozmazuje się obraz i widzę tylko czarny ekran monitora.Formatowałem dysk systemowy i postawiłem system od nowa.Skanowałem wszystkie dyski lokalne komputera Antywirusem “ESET NOD32” wykryło pare wirusów,lecz NOD32 poddał je kwarantannie i wyleczył je.Parametry komputera.:

-Pentium 4, 3 GHz

-Geforce 5200 FX

-Realtek AC’97[zintegrowana]

-Płyta Główna “Abit”

-XP Professional SP3,

Gdy uruchamiam komputer,wyskakuje błąd przy starcie Antywirusa NOD32 “Wczytanie konfiguracji zapory nie powiodło się”

Sęk w tym, że format Windows’a nic nie pomógł, proszę o pomoc

a oto log.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 17:02:45, on 2009-01-28

Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE

E:\antywir\ekrn.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FWService.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

E:\antywir\egui.exe

C:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FirewallGUI.exe

E:\Programy\Unlocker\UnlockerAssistant.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe

C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe

C:\Program Files\internet explorer\iexplore.exe

H:\Nowy folder\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O4 - HKLM…\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] “C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe”

O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM…\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM…\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE

O4 - HKLM…\Run: [egui] “E:\antywir\egui.exe” /hide /waitservice

O4 - HKLM…\Run: [00PCTFW] “C:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FirewallGUI.exe” -s

O4 - HKLM…\Run: [unlockerAssistant] “E:\Programy\Unlocker\UnlockerAssistant.exe”

O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU…\Run: [DAEMON Tools Lite] “C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe” -autorun

O4 - HKCU…\Run: [Gadwin PrintScreen] C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash

O4 - HKUS\S-1-5-21-57989841-602162358-682003330-1004…\Run: [MSMSGS] “C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe” /background (User ‘dino’)

O4 - HKUS\S-1-5-18…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘SYSTEM’)

O4 - HKUS.DEFAULT…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘Default user’)

O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Unknown owner - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe (file missing)

O23 - Service: C-DillaCdaC11BA - Macrovision - C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE

O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - E:\antywir\EHttpSrv.exe

O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - E:\antywir\ekrn.exe

O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: PC Tools Firewall Plus (PCToolsFirewallPlus) - PC Tools - C:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FWService.exe

End of file - 4437 bytes

hmm a karte graficzna sprawdzales czy sie nie przegrzewa ?

Sprubuj sformatować wszystkie partycje ale nie szybkim formatowaniem tylko gruntownym.Po gruntownym formacie nie powinno nic pozostać po wirusach,widocznie użyłeś szybkiego formatowania,które może i jest szybsze ale może pozostawić sporo wirusów oraz błędów

co za głupota… oba typy formatowania robią dokładnie to samo tylko formatowanie szybkie pomija sprawdzanie dysku w poszukiwani bad sector’ów…

polecam sprawdzić czy nie przegrzewa się grafika… tak jak kolega wyżej zaproponował

to nie głupota,każdy informatyk ci powie że lepiej zrobić gruntowy format ,bo to nie to samo co szybki

Podaj log z Combofix. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=16&t=36654

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.