Witam.Mam prośbę do użytkowników forum, a mianowicie proszę o sprawdzenie loga, ponieważ co jakiś czas zawiesza mi się komputer.Gdy odpalam grę[Counter-Strike],[sim City Deluxe] itp. po pewnym czasie gry, rozmazuje się obraz i widzę tylko czarny ekran monitora.Formatowałem dysk systemowy i postawiłem system od nowa.Skanowałem wszystkie dyski lokalne komputera Antywirusem “ESET NOD32” wykryło pare wirusów,lecz NOD32 poddał je kwarantannie i wyleczył je.Parametry komputera.:
-Pentium 4, 3 GHz
-Geforce 5200 FX
-Realtek AC’97[zintegrowana]
-Płyta Główna “Abit”
-XP Professional SP3,
Gdy uruchamiam komputer,wyskakuje błąd przy starcie Antywirusa NOD32 “Wczytanie konfiguracji zapory nie powiodło się”
Sęk w tym, że format Windows’a nic nie pomógł, proszę o pomoc
a oto log.
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 17:02:45, on 2009-01-28
Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE
E:\antywir\ekrn.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FWService.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
E:\antywir\egui.exe
C:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FirewallGUI.exe
E:\Programy\Unlocker\UnlockerAssistant.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe
C:\Program Files\internet explorer\iexplore.exe
H:\Nowy folder\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM…\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] “C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe”
O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM…\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM…\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM…\Run: [egui] “E:\antywir\egui.exe” /hide /waitservice
O4 - HKLM…\Run: [00PCTFW] “C:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FirewallGUI.exe” -s
O4 - HKLM…\Run: [unlockerAssistant] “E:\Programy\Unlocker\UnlockerAssistant.exe”
O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU…\Run: [DAEMON Tools Lite] “C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe” -autorun
O4 - HKCU…\Run: [Gadwin PrintScreen] C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash
O4 - HKUS\S-1-5-21-57989841-602162358-682003330-1004…\Run: [MSMSGS] “C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe” /background (User ‘dino’)
O4 - HKUS\S-1-5-18…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘SYSTEM’)
O4 - HKUS.DEFAULT…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘Default user’)
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Unknown owner - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe (file missing)
O23 - Service: C-DillaCdaC11BA - Macrovision - C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE
O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - E:\antywir\EHttpSrv.exe
O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - E:\antywir\ekrn.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PC Tools Firewall Plus (PCToolsFirewallPlus) - PC Tools - C:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FWService.exe
–
End of file - 4437 bytes