Komputer łączy się z siecią, ale nie ma internetu

Witam. Mam następujący problem który powtarza się już trzeci raz. Mianowicie komputer łączy się z siecią, ale nie ma dostępu do internetu. Dzwoniłem wcześniej w tej sprawie do dostawcy, ale powiedział, że on mnie widzi u siebie i z jego strony jest wszystko w porządku. Podobno spaliła się karta sieciowa (zintegrowana z płytą główną) Dokupiłem wtedy kartę sieciową i po jakimś czasie problem powrócił. Znów wymieniłem kartę sieciową, ale niestety problem znowu się pojawił po przeinstalowaniu systemu(przed reinstalem było ok). Nie chcę znów wymieniać karty sieciowej i mam nadzieję, że mi pomożecie.

Jestem zielony w temacie sieci także proszę prostym językiem :slight_smile:

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

hmm a masz modem czy router?moze masz cos namieszane w routerze…lub wpisz. 192.168.1.1 w przeglondarce lub start/uruchom ping 192.168.1.1 (oczywiscie ip dostawcy mozesz miec 0.1 wiec to juz ty wiesz) jak ci nie pinguje to ustawienia albo w routerze albo cos ze sterownikami xd lub tez masz namieszane we wlasciwosciach sieci

Nie mam routera ani modemu. Internet mam “z kabla”. Ping tych stron się nie powiódł. Ale ja nic nie zmieniałem w ustawieniach sieci. Internet ładniutko chodził, aż do momentu spalenia pierwszej karty.

powiedz mijak doszlo do tego ze ci sie karta spalila?

Dodane 14.06.2012 (Cz) 20:38

yyy jak mozesz miec sam internet z samego kabla… musisz miec cos co laczy sie z brama uslugodawcy chyba ze masz modem wbudowany xd

Dodane 14.06.2012 (Cz) 20:38

jaki masz system?

Nie mam zielonego pojęcia. Tak powiedział administrator sieci. Wykrywało mnie u niego. Zmieniłem kartę i działało.

Dodane 14.06.2012 (Cz) 20:40

System to Win 7 64bit. Modem może jest na klatce, bo to osiedlowy dostawca :slight_smile:

moze sie pomylil?a masz mozliwosc sprawdzenia tej “spalonej” karty w innym komputerze zrob tak xd jesli bedzie dzialac jest to wina ustawien jaki masz system?

Dodane 14.06.2012 (Cz) 20:43