Hitm3n
(Hitm3n)
10 Wrzesień 2009 12:57
#1
Witam. Mam od jakiegoś czasu problem z systemem (Windows Vista HP 32-bit, SP2, oryginał). Otóż, po starcie systemu komp często zamula, myszka się zawiesza i działa jak w slow motion. Czasami też nie pokazuje mi się w trayu ikonka połączeń sieciowych, tak jakby nie wykrywał karty sieciowej, sporadycznie to samo dzieje się z dźwiękiem. O dziwo, Steam i AQQ się łączą z siecią a dźwięk jest. Podaję log z HijackThis tutaj
Hitm3n
(Hitm3n)
10 Wrzesień 2009 15:22
#3
HJT 'zfixowany`, daję log z OTL na standardowych ustawieniach:
log z OTL
ciemnowidz
(Henio Mazurek)
11 Wrzesień 2009 11:33
#4
ciemnowidz
(Henio Mazurek)
11 Wrzesień 2009 17:23
#6
Może muli przez te zaplanowane zadania
Scheduled Tasks [Enabled] \{4EA5F96B-782C-46DB-9259-7B90A895FFBF} C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe [Enabled] \{B3A29ECE-376C-4E7C-A214-88C38EED52BB} C:\Windows\system32\pcalua.exe -a “D:\Downloads\Install FrozenUI.exe” -d D:\Downloads [Enabled] \{B5627FD9-0B2B-4F69-8C6D-CF1F4D044616} C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe -a “D:\Downloads\Install FrozenUI.exe” -d D:\Downloads [Disabled] \Microsoft\Windows\Active Directory Rights Management Services Client\AD RMS Rights Policy Template Management (Automated) N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\Active Directory Rights Management Services Client\AD RMS Rights Policy Template Management (Manual) N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\Bluetooth\UninstallDeviceTask BthUdTask.exe $(Arg0) [Enabled] \Microsoft\Windows\CertificateServicesClient\SystemTask N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\CertificateServicesClient\UserTask N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\CertificateServicesClient\UserTask-Roam N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\Customer Experience Improvement Program\Consolidator %SystemRoot%\System32\wsqmcons.exe [Enabled] \Microsoft\Windows\Customer Experience Improvement Program\OptinNotification %SystemRoot%\System32\wsqmcons.exe -n 0x1C577FA2B69CAD0 [Enabled] \Microsoft\Windows\Customer Experience Improvement Program\Uploader %windir%\system32\WSqmCons.exe -u [Enabled] \Microsoft\Windows\Defrag\ScheduledDefrag %windir%\system32\defrag.exe -c -i [Enabled] \Microsoft\Windows\Media Center\ehDRMInit %SystemRoot%\ehome\ehPrivJob.exe /DRMInit [Enabled] \Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate %SystemRoot%\ehome\mcupdate $(Arg0) -gc [Enabled] \Microsoft\Windows\Media Center\OCURActivate %SystemRoot%\ehome\ehPrivJob.exe /OCURActivate [Enabled] \Microsoft\Windows\Media Center\OCURDiscovery %SystemRoot%\ehome\ehPrivJob.exe /OCURDiscovery [Enabled] \Microsoft\Windows\Media Center\UpdateRecordPath %SystemRoot%\ehome\ehPrivJob.exe /DoUpdateRecordPath $(Arg0) [Enabled] \Microsoft\Windows\MobilePC\HotStart N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\MobilePC\TMM N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\MUI\LPRemove %windir%\system32\lpremove.exe [Enabled] \Microsoft\Windows\Multimedia\SystemSoundsService N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\NetworkAccessProtection\NAPStatus UI N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\Shell\CrawlStartPages N/A [Disabled] \Microsoft\Windows\SideShow\AutoWake N/A [Enabled] \Microsoft\Windows\SideShow\GadgetManager N/A [Disabled] \Microsoft\Windows\SideShow\SessionAgent N/A [Disabled] \Microsoft\Windows\SideShow\SystemDataProviders N/A [Disabled] \Microsoft\Windows\SystemRestore\SR %windir%\system32\rundll32.exe /d srrstr.dll,ExecuteScheduledSPPCreation [Enabled] \Microsoft\Windows\Tcpip\IpAddressConflict1 rundll32 ndfapi.dll,NdfRunDllDuplicateIPOffendingSystem [Enabled] \Microsoft\Windows\Tcpip\IpAddressConflict2 rundll32 ndfapi.dll,NdfRunDllDuplicateIPDefendingSystem [Enabled] \Microsoft\Windows\UPnP\UPnPHostConfig sc.exe config upnphost start= auto [Enabled] \Microsoft\Windows\Windows Error Reporting\QueueReporting %windir%\system32\wermgr.exe -queuereporting [Enabled] \Microsoft\Windows\Wired\GatherWiredInfo %windir%\system32\gatherWiredInfo.vbs [Enabled] \Microsoft\Windows\Wireless\GatherWirelessInfo %windir%\system32\gatherWirelessInfo.vbs
Wklej w OTL
Kliknij Run Fix. Potem kliknij w OTL CleanUp.
Wykonaj pełny skan Malwarebytes Anti-Malware , jeśli coś znajdzie - usuń i wklej log.
Przeczyść dysk i rejestr CCleaner’em .
Hitm3n
(Hitm3n)
12 Wrzesień 2009 09:57
#7
Hmm… OTL fixuje mi jeden wpis przez ponad 2 godziny… to jest normalne ? (odpalam go na uprawnieniach administratora) Nic się nie dzieje, poza wyłączeniem eksploratora, przez dwie godziny nic, 0 postępu.
MAM nic nie znalazł, CCleanerem czyszczę lapa regularnie (raz-dwa razy na tydzień)
ciemnowidz
(Henio Mazurek)
12 Wrzesień 2009 10:55
#8
No to już zostaw fixowanie OTL’em. Kliknij CleanUp w OTL. Wirusów tutaj nie widać.
Hitm3n
(Hitm3n)
12 Wrzesień 2009 11:41
#9
CleanUp wykonany. Dzięki za pomoc. Log z Malwarebytes Anti-Malware na wszelki wypadek zrobiłem drugi skan.
BTW. po cleanup-ie net mi jakoś przyspieszył O.o
ciemnowidz
(Henio Mazurek)
12 Wrzesień 2009 14:52
#10
Dobra, nic tu nie ma.
Pewnie to po skasowaniu plików tymczasowych.