Komputer nie działa po burzy

Witam, mam problem z komputerem. Wczoraj była burza, walnęło blisko domu. Komputer cały czas działał, ale spanikowana rodzicielka odłączyła go od razu prosto z gniazdka. Burza przeszła, włączyłem listwę pod gniazdko, drukarka, głośniki itd. działały, ale komputer nie odpala… Rozkręciłem zasilacz, ale nie znam się na tym, więc tylko przeczyściłem, ale na moje oko wszystko wygląda w porządku. Rozumiem, gdyby komputer przestał działać podczas burzy, ale działał, i został tylko wyłączony, a teraz nie reaguje.

Kręcą się wentylatory jak włączysz kompa?

Spróbuj przełożyć kości Ram.A no i jakiej firmy jest Twój zasilacz?

Komputer się nie włącza, w tym problem :stuck_out_tongue: Zaraz przełożę, obecnie jestem u brata. Zasilacz to Modecom ATX350 bodajże?

Z czarnej listy on jest i mógł zakończyć swoje życie.

Od kiedy to wszystkie ModeCom’y są na czarnej liście ?

Może padł może nie. Trochę dziwi fakt, że komp działał gdy “jebło”, a jak został odłączony z gniazdka a potem ponownie uruchomiony to nie działał. W dodatku był podłączony do listwy…

MC Volcano no i jeszcze w miarę MC Premium.

Dzisiaj oddaję do serwisu, bardziej zależało mi na tym, aby znaleźć inną przyczynę problemu. W końcu komp został odłączony podczas burzy -.-

Ja na twoim miejscu bym najpierw sam spróbował znaleźć przyczynę a potem zaniósłbym do serwisu.

Tylko JAK ją mam znaleźć? Nie znam się aż tak bardzo na sprawach elektroniki.

Podłącz ten zasilacz od brata zarazie.I wyjmij Ramy,pozostaw tylko jeden.

J/w.

Oprócz tego sprawdź czy nie masz “spuchniętych” kondensatorów.

kliknij aby powiększyć :

spuchnitekondensatory.th.jpg