Komputer nie działa po wymianie pamięci ram!

Witam mianowicie dzisiaj odebrałem paczkę z nowymi kościami ram :  Kingston Hyperx Ddr3 2X 4Gb 1600Mhz Cl9 Xmp Savage  wymieniłem stare (2x2gb ddr3 1333mhz) na te hyperx i na samym poczatku pisze loading asus express gate (wcześniej nic takiego nie było) potem albo komputer się resetuje i wlącza na nowo albo pisze ,Uruchamianie systemu windows’’ po czym wyskakuje blue screen z jakimś błędem 0x000000A coś tam coś tam. Słyszałem że trzeba coś w biosie pozmieniać ale niestety nie wiem jak. Próbowałem coś tam pozmieniać ale dalej było to samo… 

Płyta głowna : asus p7p550

Zasilacz : cooler master rs-500-pcap-a3

Karta Graficzna : AMD Radeon HD 5670

Procek: Intel Core i3 530 2.93GHz

Proszę o dokładnie rozpisane odpowiedzi jeśli chodzi o biosa jeśli w tym problem ponieważ nie znam się na tym :slight_smile:

Patrząc po zagranicznych odpowiedziach możesz spróbować zresetować ustawienia BIOS-u do ustawień domyślnych (lub po prostu wyjąć baterię CMOS-u). Ale problemem może też być złe rozmieszczenie modułów w poszczególnych bankach pamięci (spróbuj wkładać jedna po drugiej w niebieskie sloty, albo raz niebieski, raz czarny, itp.) lub nawet ich nieprawidłowe zamontowanie (tj. na tego rodzaju płycie upewnij się, że moduły na pewno weszły do końca, co może wymagać użycia nieco większej siły). Są to wszystko odpowiedzi oznaczone jako rozwiązujące problem z rozszerzeniem pamięci na płytach ASUS P7xxxx, które udało mi się wyszukać.

Mnie się wydaje, że twój procesor nie obsługuje tych pamięci.  http://ark.intel.com/pl/products/46472/Intel-Core-i3-530-Processor-4M-Cache-2_93-GHz

Swoją drogą Express Gate wyłączasz w biosie w Tools settings.

najpierw zobacz czy masz najnowszy bios

asus p7p550 występuje w różnych wersjach i niektóre wspierają DDR3 1600MHz inne tylko 1333MHz i czasem pomaga aktualizacja biosu.

Dzięki za odpowiedzi spróbuje tego biosa zaktualizować , a co do płyty to mała pomyłka otóż jest to p7p55D zjadłem gdzieś D