Komputer nie łączy się z Internetem


(Wpsystem) #1

Witam

mam problem po usunięciu wirusa UKASH, komputer nie łączy się z Internetem.

 OTL.Txt

Extras.Txt

 


(Semtex) #2

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym dolnym rogu Swojego posta-> następnie skorzystaj z opcji Użyj pełnego edytora. Dziękuję za uwagę.

Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.


(Atis) #3

Logi umieszczaj na http://wklej.org i podaj link.

Odinstaluj Avast lub Norton Internet Security. Odinstaluj ASK Tooolbar.

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
[2013-12-16 16:08:24 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Szymon\Desktop\SpyHunter
[2013-12-15 00:20:13 | 000,061,540 | ---- | C] (Microsoft Corporation) -- C:\ProgramData\3efrr8a.zvv
[2013-12-15 00:24:53 | 095,025,368 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\3efrr8a.fee
[2013-12-15 00:20:56 | 000,000,297 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\3efrr8a.reg
[2013-12-15 00:20:12 | 000,000,000 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\3efrr8a.odd
[2013-12-15 00:20:09 | 000,132,096 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\a8rrfe3.jss
[2013-12-15 00:20:14 | 000,001,035 | ---- | C] () -- C:\Users\Szymon\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\3efrr8a.lnk
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Winmgmt\Parameters]
"ServiceDll"=hex(2):"%SystemRoot%\system32\wbem\WMIsvc.dll"
:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool 64-Bit Version

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.


(Wpsystem) #4

Logi po skanowaniu

OTL:

OTL.Txt

 

adwcleanerAdwCleanerS0.txt

 

frst

FRST.txt

Addition.txt


(Atis) #5

Wklej i kliknij Wykonaj skrypt:

:OTL
SRV - [2013-12-10 22:52:22 | 000,166,352 | ---- | M] (APN LLC.) [Auto | Running] -- C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\apnmcp.exe -- (APNMCP)
IE - HKCU\..\SearchScopes\{301B055F-DE49-4C2F-8961-700C81D588C3}: "URL" = http://www.search.ask.com/web?p2=^ADN^OSJ000^YY^PL&gct=&itbv=12.6.0.11&o=APN10616&tpid=ORJ-V7&apn_uid=856AF633-CFD5-4BE7-B37D-1DAE5F711E21&apn_ptnrs=ADN&apn_dtid=^OSJ000^YY^PL&apn_dbr=ie_10.0.9200.16537&doi=2013-11-04&trgb=IE&q={searchTerms}&psv=
O2:64bit: - BHO: (Ask Toolbar) - {4F524A2D-5637-006A-76A7-7A786E7484D7} - C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\ORJ-V7\Passport_x64.dll (APN LLC.)
O2 - BHO: (Ask Toolbar) - {4F524A2D-5637-006A-76A7-7A786E7484D7} - C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\ORJ-V7\Passport.dll (APN LLC.)
O3 - HKLM\..\Toolbar: (Ask Toolbar) - {4F524A2D-5637-006A-76A7-7A786E7484D7} - C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\ORJ-V7\Passport.dll (APN LLC.)
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (Ask Toolbar) - {4F524A2D-5637-006A-76A7-7A786E7484D7} - C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\ORJ-V7\Passport_x64.dll (APN LLC.)
O4 - HKLM..\Run: [ApnTBMon] C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\Updater\TBNotifier.exe (APN)
O4 - HKLM..\Run: [BEWINTERNET-PL-IEWSessionManager] "C:\Program Files (x86)\OrangeBS\BEWInternet-PL-IEW\SessionManager\SessionManager.exe" File not found
O4 - HKLM..\Run: [BEWINTERNET-PLSessionManager] "C:\Program Files (x86)\OrangeBS\BEWInternet-PL\SessionManager\SessionManager.exe" File not found
[2013-12-15 12:08:40 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Szymon\AppData\Roaming\AVAST Software
[2013-12-15 12:07:59 | 000,334,648 | ---- | C] (AVAST Software) -- C:\windows\SysNative\aswBoot.exe
[2013-12-15 12:06:53 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\AVAST Software
:Files
C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.

http://wstaw.org/m/2012/12/29/2012-12-29_005346.png


(Wpsystem) #6

Dzięki pomogło