Komputer nie może połączyć się z modemem ADSL - neostrada

Witam wszystkich. Mam bardzo nietypowy problem. Korzystam z neostrady Tp i łącze się a raczej próbuje się połączyć przez modem ADSL - Sagem Fast 800. Przejdę do konkretów.

1.Po zainstalowaniu sterownika modemu na komputerze i podpięciu go przez usb do komputera cały czas migają diody i jest (czerwony-żółty) trójkącik na pasku start. Modem nie jest spalony ponieważ korzystam z niego na innym komputerze i wszystko działa.

  1. Postanowiłem to jakoś obejść i sygnał neostardy puściłem na router z modemem ADSL a potem lanem z routera wpiąłem się do karty sieciowej komputera i co się okazuje komputer widzi tą sieć ale nie może pobrać adresu sieciowego… chociaż wpinajać ten sam kabel do drugiego komputera internet hula…

Odinstalowałem wszystkie sterowniki i zainstalowałem jeszcze raz z płyty którą dostałem przy zakupie komputera i dalej nic. Nie wiem co może być przyczyną takiego stanu.

Dodam jeszcze że gdy podczepię drugi komputer na którym działa internet do listwy (230V) gdzie mam podłączony pierwszy komputer, na tym drugim komputerze po podczepieniu modemu przez usb też migają diody i jest (czerwony-żółty) trójkącik na pasku start.

Czyżby ten pierwszy komputer miał jakieś zwarcie?

Z tymi modemami Sagem fast 800 bywają rozmaite nie przewidziane problemy po zmianie sterowników,nie instaluj sterownika z innej strony niż tp.tam są poprawne sterowniki,postępuj zgodnie z komunikatami na ekranie podczas instalacji podłączaj modem dopiero gdy instalator sterownika o to zawoła najpierw jednak odinstaluj sterownik i wyczyść rejestr systemu np.ccleaner i reset komp.Potem ponowna instalacja sterownika z orginalnej płyty TP albo strony

Próbowałem instalować kilka razy i zgodnie z instrukcją. Instalacja przebiega pomyślnie. Modem jest podłączony i włączony ale podczas testu lini wyskakuje błąd:

Modem nie jest zsynchronizowany (C23 WX US WL)!

Tak jak mówię próbowałem połączyć się przez router i tez nie mógł pobrać komputer adresu sieciowego…

pozostaje ci zadzwonić na infolinię TP 801505505 0.29Zł min.Zgłoś problem i nie daj się zbyć w razie czego można też reklamować na 19393 aż do rozwiązania umowy z ich przyczyny

Najwyraźniej brak synchronizacji linii, więc problem jak najbardziej leży po stronie TP.

tylko dlaczego na innym komputerze wszystko działa?