Hej!
Wczoraj zaczęły mi się problemy z myszką usb. Modelu nie mogę podać, nie mam opakowania, myszka kupiona w zestawie z torbą na laptopa. Na stronie producenta Trust jej w ogóle nie wyszukuje po numerze produktu (15858) a to jedyne co o niej wiem.Przestała działać w porcie usb, w którym dotychczas ją używałam. Nie świeciła się ani kursor się nie przesuwał. Podpięłam ją później pod port po lewej stronie i o dziwo działała. Ale po lewej stronie mnie nie urządza Za radą koleżanki oraz na innym forum zrobiłam tak:
"Start - Uruchom - wpisujesz compmgmt.msc
Wybierasz Menedzera urzadzeń a nastepnie Mysz i inne urzadzenia wskazujace. Powinno rozwinac sie menu a w nim twoja mysz. Jezeli nic tam nie ma patrz Ostatni punkt. Jezeli natomiast urzadzenie zostalo wykryte poprawnie klikasz na nim prawym przyciskiem myszy i:
- sprawdzasz stan urzadzenia (pierwsze okno),
+wybierasz zakladne sterownik i probujesz aktualizowac/odinstalowac i zainstalowac sterownik na nowo."
nic to nie dało, myszka przestała działać nawet w drugim porcie USB, to samo po restarcie lapka. Dodadtkowo teraz jak wchodzę w menadźera urządzeń to jej nie ma w ogóle więc jak mogę zainstalować na nowo ten sterownik? Po restarcie kompa i wpięciu myszki ponownie w port USB system nie zaczął automatycznie szukania/pobierania/instalacji sterownika, w ogóle nie zareagował…
A, dodam, że w tym prawym porcie USB, w którym mysza nie dzialała Pen drive działał bez zarzutu.
Może to ważne, więc dodam, że mam Windows 7