Komputer nie włącza się są 3 piknięcia

Witam , otóż jak w temacie wciskam power , włącza sie wszystko git , lampki sie pala , ale monitor w trybie uspienia i czarny ekran , wiatraki działają i słychać 3x beeeep beeeep beeeep.

Czytałem już o tym na kilku forach między innymi na tym ale rady nie działają przynajmniej w moim przypadku.

Dziś przed zajściem chciałem sprawdzić ile mam slotów na kości RAM, otworzyłem komputer. Sloty na kości RAM znajdowały się za kablami, więć je leciutko odgarnęłem ruszyłem takie przełącznik do docisku kości. Włączyłem komputer i załadowało się na 256MB RAM a powinno 512MB RAM. Więc znów otwieram i ro bie wszystko to co wcześniej do “do docisku kości”. Odpalam komputer tak jak na samym początku monitor nie teges ,czarny ekran, 3 piknięcia, wiatraki działają lampki się palą.

DODAM ŻE TO KOMPUTER STACJONARNY

Proszę o szybką odpowiedź oraz o dokładne wytłumaczenie prostymi terminami ,ponieważ jestem laikiem w tych sprawach

Z góry Dziękuję :slight_smile:

Moim skromnym zdaniem to uszkodzona kość RAM (jedna lub wszystkie). Piszę z doświadczenia, miałem taki sam lub podobny przypadek po próbie nie profesjonalnego tuningu. Podniosłem napięcia i trzy kości RAM szlak trafił.

Posprawdzaj sobie np. Memtest`em pamięć RAM.

Phoenix BIOS

1 krótki - brak problemów

1 krótki, 2 długie - karta rozszerzeń

1 krótki, 3 krótkie, 1 krótki, 1 krótki - kości pamięci

1 krótki, 3 krótkie, 1 krótki, 3 krótkie - klawiatura

1 krótki, 3 krótkie, 4 krótki, 1 krótki - kości pamięci

1 krótki, 3 krótkie, 4 krótkie, 3 krótkie - kości pamięci

1 krótki, 4 krótkie, 1 krótki, 1 krótki - kości pamięci

Award BIOS

1 krótki - brak problemów, POST przeszedł poprawnie

22 krótkie - błąd w procesie POST - sprawdź wyświetlany na ekranie monitora komunikat

powtarzające się co jakiś krótki czas krótkie sygnały - problem z zasilaczem, płytą główną - możliwe zwarcie

1 długi - kości pamięci

1 długi, 1 krótki - płyta główna

1 długi, 2 krótkie - karta graficzna (typ CGA)