Komputer nie wykrywa karty dzwiekowj


(Lukasek1991) #1

Niestety nie wiem dlaczego, wlaczylem komputer rano.... Pojawilo sie pare bledow... Kompoter strasznie zamulal...

Zrobilem Gruntowny format.. kazdy dysk...

Po zainstalowaniu Windowsa Kazdy ruch myszka byl jakby przeskok ekranu.. cos jakby Lagi

oraz nie bylo dzwieku...

Probowalem zainstalowac SoundBlaster ale wyskakuje komunikat ,...

Sadze ze to plyta glowna nie wykrywa sterownikow karty graficznej i dzwiekowej...

:frowning:

Program Everest H E pokazyje tlko ID plyty Glownej...

Zajzalem we wszystkie mozliwe miejsca zwiazane z dzwiekiem.. Ale nic nie skutkowalo...

post-81400-13856533905047_thumb.jpg


(Lukasek1991) #2

We wlasciwosciach komutera > Sprzet > Menadzer Urzadzen pojawiaja sie pytajniki....

Kiedy chce wlaczyc wlasciwosci kontrolerow karty dzwiekowej, gier i wideo pojawia sie puste okno...

post-81400-13856533905333_thumb.jpg


(JNJN) #3

Najpierw wgraj stery do p艂yty g艂贸wnej, restart i pr贸buj instalacji.


(Lukasek1991) #4

Hymm.... Musze cos zassac z neta..


(Seba86mu) #5

Nie "co艣", tylko konkretne sterowniki do chipsetu Twojej p艂yty g艂贸wnej.

Jak膮 posiadasz p艂yt臋 g艂贸wn膮 ? (producent, model)

Sprawdzisz to programem Everest Ultimate Edition.

Otw贸rz program, ikona Komputer, ikona Podsumowanie i spisz informacj臋 z pozycji: Nazwa p艂yty g艂贸wnej.


(Lukasek1991) #6

Wiem.. ale wlaczajac Everesta .. nie pokazuje mi sie Nazwa...

post-81400-13856533906709_thumb.jpg


(Seba86mu) #7

Korzystasz z Everest Home Edition, a on nie rozpoznaje Twojej p艂yty g艂贸wnej.


(Lukasek1991) #8

Najgorsze jest to ze zawsze dzialalo wszystko poprawnie...To jest pierwszy taki blad od poczatku...

Juz pare godzin nad tym siedze...>.<


(Lukasek1991) #9

Ehh chyba nic z tego nie bedzie... Jeszcze potyram przy kompie... Ale narazie musze odpoczac..

Jezeli mialby ktos jakis pomysl bylbym bardzo wdzieczny za pomoc

Dzieki z Gory kazdemu chociazby za probe


(Seba86mu) #10

Lukasek1991 , pobierz program EVEREST ULTIMATE EDITION (on rozpozna nazw臋 Twojej p艂yty g艂贸wnej).

Pisa艂em ju偶 to dwa razy :roll:


(Lukasek1991) #11

Dzieki Wielkie...

Dzwiek dziala...

Teraz zostal gorszy problem... Grafika T.T

Zainstalowanie Sterow do P艁. G... Nie zmienilo efektow... dalej sa "lagi"...


(Seba86mu) #12

Napisz, jak膮 posiadasz kart臋 graficzn膮 ?

Je偶eli nie wiesz, to sprawdzisz to r贸wnie偶 programem Everest Ultimate Edition.

Otw贸rz program, ikona Komputer, ikona Podsumowanie i spisz informacj臋 z pozycji: Ekran (karta wideo).