Komputer nie wykrywa karty graficznej

Witam, chciałem usunac kilka niepotrzebnych programow, jednak przez przypadek usunalem chyba cos waznego :D, przez to teraz laptop nie wykrywa karty graficznej, niestety nie pamietam jaki plik usunąłem, w laptopie sa 2 karty graficzne, jedna zintegrowana, druga dedykowana, komputer teraz pracuje na tej zintegrowanej, i nie wykrywa tej lepszej, probowalem ponownie ainstalowac do niej sterowniki pobrane z oficjalnej strony, jednak wyskakuje blad, ze komputer jej nie wykrywa. Szukalem w internecie rozwiazan podobnych problemow, jednak nic nie pomoglo. Laptop to Asus K52J, z karta graficzna Nvidia geforce 310M Cuda 1 GB. Prosze o pomoc, bo jestem zielony w tych sprawach.

Ma pracować na zintegrowanej, ponieważ dedyk załącza się dopiero przy renderingu 3d itp. wymagających zadaniach. Sprawdź, czy nie masz wykrzykników, ewentualnie znaków zapytania. Jeżeli nie, to wszystko jest ok, a sterownik wyrzuca błąd, bo może akurat nie jest do tej karty. Ewentualnie zawsze możesz zrobić przywracanie systemu.

tak, wiem ze karta załącza sie tylko gdy musi, ale wczesniej dzialalo wszystko ok, wlaczala sie np przy grach a sterowniki ktore do niej sciagalem dzialaly. Teraz jak włacze gre ktora wczesniej dzialala bez problemu, teraz nie wyrabia grafika, a wczesniej dzialajace sterowniki, teraz nie rozpoznaja zadnej karty.

Sprawdź czy nie odinstalowałeś sterowników do karty zintegrowanej. Jeżeli tak zainstaluj je w pierwszej kolejności a następnie instaluj sterowniki do karty dedykowanej.

Brakujący sterownik bądź sterowniki pobierz ze strony producenta laptopa.

Sterowniki do karty zintegrowanej są nienaruszone, a karta działa wlasciwie, wiec to nie w tym rzecz :confused:

Użyj funkcji przywracania systemu do wcześniejszego stanu.

:roll: