Komputer po paru sekundach resetuje się

wczoraj sformatowałam mój komputer. zainstalowałam windows xp i sterownik do karty sieciowej, a dzisiaj miałam zainstalować reszte sterowników. niestety komputer po paru sekundach od naciśnięcia przycisku resetuje się. i tak w kółko. na monitorze raz było widać jak windows xp się ładuje, a teraz już nic nie widać.

bardzo proszę o pomoc! dodaję, że jestem zielona w tych sprawach

podczas uruchamiania komputera naciskaj f8 i w wyłącz ponowne uruchamianie systemu po błędzie i uruchom ponownie jeśli będzie niebieski ekran to podaj kod błędu

a jeśli nadal będzie to robił to by pasowało przetestować pamięc ram programem memtest

możesz albo wybrać wersje do nagrania na płytę albo wersje na pendrive (przy niej pisze new) i wtedy podczas uruchamiania naciskasz f12 (powinno pisać który otwiera listę nie zawsze jest to f12,przeważnie pisze tam gdzie jest jakim klawiszem wejść do biosu)albo w samym biosie zmienić kolejność bootowania

naciskałam F8 i wyskoczyło mi coś takiego:

Menu opcji zaawansowanych systemu Windows

Wybierz jedną z opcji:

Tryb awaryjny

Tryb awaryjny z obsługą sieci

Tryb awaryjny z wierszem polecenia

Włącz rejestrowanie uruchamiania

Włącz tryb VGA

Ostatnia znana dobra konfiguracja

Tryb przywracania usług katalogowych

Tryb debugowania

Uruchom system Windows normalnie

Wykonaj ponowny rozruch

Powróć do menu wyboru systemu operacyjnego

które mam kliknąć?

Przy odpalaniu, tuż przed pojawieniem się logo Windows, trzymaj F8 i z menu wybierz opcję odpalania w trybie awaryjnym.

Po odpaleniu odinstaluj podejrzany sterownik i/lub wyłącz urządzenie (sieciówka?) - prawy przycisk myszy na Mój Komputer / zarządzaj / menadżer urządzeń lub Panel Sterowania / Narzędzia administracyjne / menadżer urządzeń - i tam znajdziesz odpowiednie opcje (piszę z pamięci więc nazwy mogą się różnić).