Komputer po podłączeniu karty graficznej zaczyna pipać

Siemanko.

Problemem jest pikający komputer. Postanowiłem sobie że wyjmę k. graficzną. No i tak zrobiłem, lecz gdy ją wsadziłem na nowo komputer zaczyna pipać:/

Wie ktoś co to może znaczyć?? po podłączeniu monitora do karty monitor się nie włącza…

A no i tą kartę wyjąłem raz, i wsadziłem, też pikało, to ją dopchnąłem i działało normalnie lecz gdy zrobiłem to drugi raz już nic nie pomaga :frowning:

POMOCY! !!

No i po co było wyciągać ? :stuck_out_tongue: Wyjmij ją jeszcze raz, przeczyść złącze i interfejs na płycie głównej z kurzu, wsadź z powrotem i upewnij się ze trzyma się mocno i stabilnie. Podepnij dodatkowe zasilanie o ile jest potrzebne.

No dobra :slight_smile:

Ja tam w takich sprawach jestem zielony:p

dodatkowe zasilanie nie potrzebne bo działało bez, przeczyściłem już wcześniej i nic :frowning:

Sygnały są dwa i kąp się restartuje, nie wiem może coś trzeba zrobić?

;]

http://active-comp.pl/bios.html

Jaki masz BIOS? Możliwe, że to nie karta graficzna. BTW. Niczego nie wyłamałeś, etc?

sorki że taki tuman ze Mnie, no ale:p

jak sprawdzić jaki mam bios bo Mi nawet monitor się nie włącza:/

Dodane 23.11.2011 (Śr) 21:32

A i jeszcze dodam że wentylator od karty się kręci po uruchomieniu systemu :slight_smile:

Możesz odkręcić bok obudowy i sprawdzić na kości, jaki to producent…

Ahym… to mam napisane GYGABYTE GA-M555-S3 to to? :smiley:

Nie.

Znaczy już znalazłem, Ja mam BIOS “AWARD” tylko tam nie ma takiego sygnału jak wytwarza się u Mnie, a jeżeli już to pisze że to jakaś błąd pamięci albo błąd parzystości RAM. i o co tu chodzi? :frowning:

Dodane 24.11.2011 (Cz) 10:08

Dobra rozpiszę się trochę może wam to pomoże

Mam kartę ATI Radeon HD2600XT

No i płyta główna GYGABYTE M555-S3

Zasilacz ma 230W :slight_smile:

No więc postanowiłem sobie zmienić tą kartę, więc kupiłem ATI Radeon HD 5450 która potrzebuje 400W zasilania :smiley: