Komputer rano się 1 raz wyłącza a potem prawie chodzi normal

Witam państwa ponieważ napadły mnie takie błędy nie wiem czym to jest spowodowane opiszę wam problem :

więc tak jak wchodzę na komputer 1-szy raz rano od wyłączenia go poprzedniego dnia wieczorem 1 raz mi się wyłącza normalnie monitor gaśnie i się włącza i się wszystko loguje

ale teraz mam jakieś problemy z tym bo jak drugi raz go włączyłem stanął na czarnym ekranie gdzie jest opisany jaki mam procesor itd musiałem wyłączyć z gniazdka :frowning: czego nie lubię i poczekać 20 min za kolejnym włączeniem … I tak jest zawsze co mam robić

jak macie jakieś pytania moich logów albo coś to proszę to opisać jak to mam zrobić bo jestem zielony w tych tematach .:frowning:

Podaj konfigurację komputera, z naciskiem na markę i moc zasilacza.

Kiedy ostatni raz go czyściłeś w środku?

Siemka nie wiem jak sprawdzić konfiguracje i moc zasilacza

a co do czyszczenia to nwm bo ja ten komp kupiłem od znajomego ma on winda xp 2.7 proc kart grafa nvidia geforce 9600gt

60gb

moc zasilacza hmm no nie wiem ;/

Otwórz bok obudowy i odczytaj tabliczkę zasilacza :slight_smile: Ewentualnie zrób zdjęcie, wrzuć tu: http://wstaw.org/ a na forum daj link.

Od razu zobaczysz jak to wygląda w środku. :wink:

Ok zdjęcia wstawię jutro lub dzisiaj jak jeszcze bd miał czas bo muszę jechać do rodzinki mojej dziewczyny.

Jutro lub dzisiaj je wstawię więc jak by pan mógł to niech pan sprawdza ten temacik dziękuje z góry :razz:

Dodane 25.11.2012 (N) 13:26

Ok dobrze miałem troszkę czasu jeszcze mam więc sprawdziłem i jest to 250v pisze

Nie przesadzaj, w sieci nie używamy takich zwrotów :stuck_out_tongue:

Jak wstawisz to dostanę powiadomienie, bez obaw :wink:

No ok :stuck_out_tongue: pisałem że jest tam 250v to mało dużo ? co mam zrobić ? ;]

Jednak daj zdjęcie :wink: Moc zasilacza wyrażana jest w watach “W” :wink:

Podam co tam pisze na dolnej obudowie :

bo nie mam możliwości zrobienia zdjęcia :((