Komputer sam się wyłącza

Nie wiem gdzie to napisać tzn w jakim temacie więc postanowiłem napisac to tutaj  ;).

 

Komputer od pewnego czasu sam mi się wyłącza będzie to od około miesiąca.

Przy włączanieu komputera włącza się normalnie odrazu po włączeniu właczam program HWmonitor , CPU pokazuje 20-30 stopni.

Pochodzi komputer z jakieś 10-15 min , temperatura ok 70-80 pochodzi jeszcze z 5 min , i temperatura jest ok 90-100 stopni max.

Cos jest nie tak , komputer już troche czasu ma , jest w miare dobry , nie wiem co jest problemem. Nie znam się zabardzo na tym ale podpowiem że to chyba nie wiatraczek bo komputer tak dosyć głośno szumi. Gdy włącze jakąs gre powiedzmy to już jest wogóle masakra.

 

Komputer nie raz pochodzi 10 min , nieraz 2h itp…

I jeżeli się wyłączy musze ok 1min poczekac , bo gdy chce odrazu po wyłączeniu go włączyc uruchamiam go i zaraz gasnie tak jak by na chwile prądu brakło , już mam powoli dosyć tego , powiem że w tych sprawac jestem dosyć zieony. Tera komputer gdy to pisze ma 90% CPU , a System 39.

 

Procesor - Intel Core(TM2) Quad CPU  Q6600 @ 2.40GHz 2.40 GHz

Ram 4gb ( Dostępne 3.25)

Typ systemu - 32 bitowy system operacyjny.

Karta graficzna - Nvidia Geforce GTX 260

 

Może cos poradzicie. Czekam na odpowiedzi . Sory za błędy ale pisze szybko nigdy nie wiem kiedy sie wylaczy komputer.

 

I bardzo dobrze że się wyłacza - zalecana max temeratura dla tego procka to ~70 stopni

To że głośno szumi oznacza że nie wyrabia się z odprowadzaniem ciepła.

 

Czyszczenie, czyszczenie, jeszcze raz czyszczenie, wymiana pasty na CPU (bo oryginalna pewnie już usmażona na wiór), ewentualnie wymiana wentylatora na procku lub dokupienie dodatkowych.

 

Chwilowym obejściem może być otwarcie obudowy - karta graficzna może dokładać swoje, a ciepłe powietrze idzie od góry przecież. 

A może to