Komputer ścina się, prawdopodobnie wirus

Witam od niedawna mój komputer zaczął się ciągle odświeżać przeskanowałem avastem ten nic nie wykrył lecz po przeskanowaniu malwarebytes wykrył dwie rzeczy coś takiego jak hack tool nie pamiętam dokładnie mogę potem wysłać. Usunąłem to lecz komputer ciągle się odświeżał i działał wolno przeskanowałem avg neshta/win32 remover trwało to z 30 min, w tym czasie oglądałem yt chciałem zobaczyc jakie są wyniki lecz nie dało się włączyć tak jakby wirus to specjalnie zablokował (nie znam się na tym ale od razu mi się to skojarzyło) gdy najeżdzalem na ikonkę avg w pasku zadań było widać że chyba 4 pliki były do usunięcia lecz nie dało się włączyć przeskanowalem jeszcze raz avastem i tym razem w trakcie skanowania komputer całkiem ścieło, więc odłączyłem na chwilę zasilacz i włączyłem komputer, znowu to samo
przez chwilę dało się coś robić ale potem znowu ścinało. Teraz jak włączyłem jest dobrze ale boję się, że to wróci proszę o pomoc,

1 polubienie

Podaj logi na forum. Opis jak to zrobić:

1 polubienie

http://www.wklejto.pl/823587
http://www.wklejto.pl/823589
http://www.wklejto.pl/823590
oto moje logi

To pomoże ktoś?

Gdy włączyłeś skanowanie antywirusem to nie możesz oglądać YT. Włącz skanowanie i zostaw, a filmiki oglądaj na smartfonie, tablecie lub laptopie.

Do tego malwarebytes, AdwCleaner ,

Jak anty-świrusy uaktualnią się to odłącz internet (możliwe że robaczek tak łatwo nie da się wyrzucić ) a no i tak zastanawiam się czy nie było by lepiej poszukać anty-świrusa live CD (antywirus live cd) :thinking:.


Zeskanowałem anty wirusem eset online scaner i wykrył te 4 pliki chociaż dziwią mnie te cztery pliki ponieważ są zlokalizowane w avascie i avg anty virusie myślicie że to fałszywe zgłoszenie czy powinienem jak najszybciej usunąć te pliki?

I w dodatku 15858221792742310134133771634269|666x500