Komputer się resetuje oraz zacina

Witam,

Poruszałem ten temat już wcześniej jednakże nie uzyskałem pomocy . Otóż od pewnego czasu mój komputer zaczął szaleć tzn resetować się lub zacinać (nic nie mogę wtedy zrobić jedynie zresetować) nie wiem czym to może być spowodowane… Na początku myślałem ze zasilacz jednakże teraz mam inny i jest to samo… Oba zasilacze są/były z czarnej listy jednakże to trochę dziwne żeby na obu się wyłączał tak samo więc myślę ze to może nie być wina zasilacza , tylko pytanie teraz czego jak nie zasilacza. Proszę aby ktoś pomógł mi zdiagnozować problem bo w ogóle nie mogę w nic grać przez te resety jest to bardzo irytujące . Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś pomógł mi sprawdzić (mówił co sprawdzać i jak gdyż jestem laikiem w tych sprawach) co jest przyczyną wyłączania się komputera.

http://www.wklej.org/id/1085022/ - minidump z dzisiaj… resetował się częściej jednak tylko to się zapisało z dzisiaj.

Chce w końcu rozwiązać ten problem .

Tracer 550W - zasilacz

RAM GEIL 2x1024 - ramy

PROC AMD64 ATHLONX2 6000+ BOX -procesor

ABIT KN9-płyta gł

HDD WDC WD2500AAJS 250GB SATA2 8MB - dysk

GIGABYTE Geforce 9800 gt - karta graficzna

Czy położenie systemu może coś pomóc czy to spowodowane jest sprzętem? Czekam na pomoc z góry dziękuje :wink:

Kilka lat temu miałem problem z jedną kością RAM i co jakiś czas szedł reset. Może wypnij jedną i sprawdź (memtest). Resety w grach to pierwsze co to wysokie temperatury i włącza się zabezpieczenie w biosie.

Wydaje mi się ze masz za słaby zasilacz. Producent podje GIGABYTE Geforce 9800 gt (Minimum System Power Requirement 400 W). A rekomendowane jest 600W. Sprawdziłam tak na szybkiego, zakładając ze masz dwa dyski, i DVD ze twój komputer bierze ± 160W. Plus 400W zasilacz przy grach, to przekracza te 550W. Ale objaw na 90% ze to pamieć RAM.

http://www.enermax.outervision.com/

:lol: :lol:

czy jeśli to będzie wina ram memtest to wyłapie ?

@up