Komputer się resetuje przy włączeniu gier


(Orzechjuve0) #1

Komputer jest kolegi: 2,2 Mhz 256 DDR RAM Radeon 900 128 Mb

Mi się wydaje że to wina zasilacza.


(Krzysieek88) #2

2.2MHz :o Szybkiego ma proca :stuck_out_tongue: Może napisz jaki kolega posiada zasilacz ? Nie będziemy zgadywać ;]

btw // czy to dział Problemy? :stuck_out_tongue:


(Orzechjuve0) #3

300 W. No CPU strasznie szybki na dzisiejsze czasy haha

Złączono Posta : 29.09.2007 (Sob) 19:43

Firma chyba CODEGEN

Złączono Posta : 29.09.2007 (Sob) 19:44

co ja napisalem Ghz przeciez hahah

Złączono Posta : 29.09.2007 (Sob) 19:45

Płyta główna

Typ procesora Intel Celeron, 2200 MHz (22 x 100)

Nazwa płyty głównej Abit BH7(-E) (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN)

Mikroukład płyty głównej Intel Brookdale i845PE

Pamięć fizyczna 256 MB (PC3200 DDR SDRAM)

Typ BIOS'u Award (06/17/03)

Port komunikacyjny Port komunikacyjny (COM1)

Port komunikacyjny Port drukarki ECP (LPT1)

Ekran

Karta wideo RADEON 9200 - Secondary (128 MB)

Karta wideo RADEON 9200 (128 MB)

Akcelerator 3D ATI Radeon 9200 (RV280)

Monitor LG Flatron L1515S 15" LCD


(Newtonheath1993) #4

ja mialem kiedys tez cos takiego a powod to... brudny komputer :smiley:


(Błażej) #5
  1. Zasilacz nie wyrabia. Wymiana na Delte 300/350W

  2. Proc się grzeje. Przeczyścić wiatraki. Kupić paste Arctic Silver5 ~15zł i nałożyć na proca.


(Orzechjuve0) #6

Też tak właśnie myśle.Kazałem mu przeczyścić kompa.Zasilacza nie wymieni bo nie dlugo kupuje nowego kompa to mu sie nie oplaca.


(Kpc21) #7

A nie będzie mógł przełożyć ze starego??


(Orzechjuve0) #8

Chyba nie zrozumiałeś co wczesniej napisalem.Kupuje nie dlugo nowego kompa wiec nie oplaca mu sie kupowac do starego nowego zasilacza.


(Chrucik) #9

orzechjuve Kupi nowy zasilacz do starego kompa a jak już będzie kupował nowy to już bez zasilacza ... Bo będzie już miał.