Komputer się wiesza, magnipic.exe


(Byphotos) #1

Widziałam, że już pare osób się to wypowiadało na ten temat i pomogliście im, dlatego ja również proszę o pomoc. Mój komputer już tak muli, że zanim zaczełam pisać ten wątek minęły prawie 2 godziny zanim włączyła mi się w ogole przegladarka! Także proszę o pokierowanie mnie krok po kroku jak się tego pozbyć.

http://wklej.to/xt565 EXTRAS

http://wklej.to/sVS9N OTL


(Atis) #2

W panelu sterowania odinstaluj:

MagniPic

Yontoo 2.052

Internet Explorer Toolbar 4.6 by SweetPacks

BrowseToSave

Funmoods

Pobierz AdwCleaner

Zamknij przeglądarkę internetową.

Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń.

Pokaż nowy log z OTL.


(Byphotos) #3

wyskoczyło mi takie coś http://wklej.to/qVcDg i co dalej?


(Atis) #4

Skoro nie potrafisz czytać to nic więcej nie musisz robić.

W poprzedniej odpowiedzi jest wszystko napisane.


(Byphotos) #5

nie, że nie umiem czytać, tylko po prostu nie rozumiem. może facet z technicznym mózgiem by wiedział o co chodzi. ale dla mnie 'pokaż nowy log z OTL' to jakaś czarna magia! czy ktoś pomocny mógłby mnie dalej poprowadzić?

-- Dodane 29.04.2013 (Pn) 16:05 --

mam pokazać nowy log, czyli muszę znowu wejść w ten program OTL i wcisnąć SKANUJ ? dobrze rozumiem?


(system) #6

Tak, masz pokazać nowy Log OTL, a nie AdwCleaner, tak napisał @Atis. Ponownie przeskanuj komputer programem OTL zgodnie z instrukcją, jak za pierwszym razem.


(Byphotos) #7

ok. dzięki. jak tylko zeskanuje to wkleje.

-- Dodane 29.04.2013 (Pn) 16:33 --

dodaje log z OTL http://wklej.to/HyxtD

-- Dodane 29.04.2013 (Pn) 16:54 --

proszę o dalszą pomoc..


(Atis) #8

Za pomocą avast! Uninstall Utility usuń sterownik pozostały po programie Avast.

Dezinstalacja za pomocą użycia narzędzia avast! Uninstall Utility

Uruchom OTL i do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Odinstaluj Java 7 Update 17 i Adobe Reader 9.5.4.

Zainstaluj Java 7 Update 21 i Adobe Reader

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Wyłącz i ponownie włącz przywracanie systemu:

http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.


(Byphotos) #9

-- Dodane 29.04.2013 (Pn) 19:08 --

raport z security check

-- Dodane 29.04.2013 (Pn) 19:10 --

a jak aktualizować te programy out of date?


(Acorus) #10

Nic nie musisz aktualizać.Wszystko masz aktualne.


(Byphotos) #11

ok. teraz włączyłam szybkie skanowanie. zobaczymy co wyjdzie. chyba, że mam włączyć pełne. jak radzicie?

-- Dodane 29.04.2013 (Pn) 21:01 --

przeskanowałam, nie znaleziono zagrożenia. coś dalej jeszcze się robi? bo szczerze mówiąc, to nadal wolno działa..

-- Dodane 30.04.2013 (Wt) 20:36 --

co dalej robić skoro nadal wolno chodzi komputer?