radecky
(Ula Radek)
11 Luty 2007 14:26
#1
prosze o sprawdzenie loga ,system mi sie zawiesza, a nastepnie wylacza sie komputer
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe D:\Programy\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe D:\Programy\Norton Internet Security\NISUM.EXE D:\Programy\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE D:\Programy\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe D:\Programy\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\SkypePM.exe C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe C:\Program Files\NetMeeting\conf.exe C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe C:\WINDOWS\System32\rsvp.exe D:\Programy\ewido anti-malware\ewidoguard.exe D:\Programy\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe C:\DOCUME~1\ADMINI~1\USTAWI~1\Temp\Katalog tymczasowy 1 dla hijackthis.zip\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.wp.pl/ R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Programy\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Programy\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll O4 - HKLM…\Run: [WinampAgent] D:\Programy\Winamp\winampa.exe O4 - HKLM…\Run: [ccApp] “C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe” O4 - HKLM…\Run: [ccRegVfy] “C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe” O4 - HKLM…\Run: [symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer O4 - HKLM…\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k O4 - HKLM…\RunOnce: [!CleanupNetMeetingDispDriver] “C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe” msconf.dll,CleanupNetMeetingDispDriver 0 O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O4 - HKCU…\Run: [skype] “C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe” /nosplash /minimized O4 - HKCU…\Run: [Gadu-Gadu] “D:\Programy\Gadu-Gadu\gg.exe” /tray O4 - HKCU…\Run: [MSMSGS] “C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe” /background O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe O23 - Service: Symantec Proxy Service (ccPxySvc) - Symantec Corporation - D:\Programy\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - D:\Programy\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - D:\Programy\ewido anti-malware\ewidoguard.exe O23 - Service: Usługa Auto-Protect w programie Norton AntiVirus (navapsvc) - Symantec Corporation - D:\Programy\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe O23 - Service: Norton Internet Security Accounts Manager (NISUM) - Symantec Corporation - D:\Programy\Norton Internet Security\NISUM.EXE O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - D:\Programy\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - D:\Programy\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
Sprawdź temperatury podzespołów czy nic sie nie przegrzewa. Sprawdź napięcia na zasilaczu
Krzychuu
(Krzychuu)
11 Luty 2007 14:39
#3
Temperatury sprawdź EVERESTEM i wkelj raport na Forum. Podaj konfigurację komputera i zanzwę i moc zasialcza.
radecky
(Ula Radek)
11 Luty 2007 17:07
#4
witam ponownie czy moglbys pomoc mi w obsludze tego programu ?gdzie mam szukac temperatur i jaki sposob moge podac konfiguracje kompa i moc zasilacza.Pierwszy raz to robie wiec prosze o wyrozumialosc
adam9870
(adam9870)
11 Luty 2007 19:25
#5
Log czysty.
O mierzeniu temperatur i napięć masz tutaj:
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=88838
Zaś konfigurację sprzętową w programie EVEREST sprawdź w komputer >>> podsumowanie. Zawartość które tam jest skopiuj, umieść jako plik *.txt i zamieść na jakiś serwer linkując tu tylko.
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=96929
Wklej zawartość pliku mindump.
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … 327#797327
Dodatkowo możesz puścić w ruch catchme i pokazać raport bo może masz jakiegoś rootkita, który jest przyczyną problemu.
I ważne pytanie - komputer się wyłącza czy restartuje. Pytam ponieważ często Userzy to mylą, a to jest zasadnicza różnica.
radecky
(Ula Radek)
12 Luty 2007 21:42
#6
Witam po przerwie.Z gory dziekuje za pomoc.wyjasnie na poczatku ze komputer o ktorym jest tu mowa jest mojej znajomej i w chwili obecnej nie mam do niego dostepu.Komputer restartowal sie do wczoraj.Na dzien dzisiejszy wiem ze jest jeszcze gorzej,otoz nie mozna uruchomic systemu.Na ekranie pojawia sie okno KLIKNIJ SWOJA NAZWE UZYTKOWNIKA lecz nie mozna nic zrobic.Probe odpalenia Windowsa podjalem tez w trybie awaryjnym.Pojawilo sie to samo okno,a na dole ekranu informacja PO ZALOGOWANIU MOZESZ ZMIENIC LUB DODAC KONTA,PO PROSTU PRZEJDZ DO PANELU STEROWANIA I KLIKNIJ APLET KONTA UZYTKOWNIKA.Nie wiem co robic prosze o rady.Jescze raz dziekuje