Zaczynając warto wspomnieć ,że jestem totalnym amatorem w sprawie komputerów. Nie mam do tego drygu ,a komputer raczej używam do korzystania z internetu czy tworzenia czegoś do szkoły. Pomimo tego ,że nie wykonuje na komputerze jakiś przeciążających jego możliwości prac ostatnio zaczął się zawieszać. Polega to na tym ,że w pewnym momencie najczęściej podczas korzystania z przeglądarki internetowej (próbowałem kilka przeglądarek) komputer przestaje reagować. Zawiesza się nie reagując na jakiekolwiek komendy (nawet na reseta) i jedynym sposobem aby go wyłączyć jest wyciągnięcie zasilacza ,albo dłuższe przytrzymanie przycisku włączającego. Przeszukałem mnóstwo stron internetowych dzięki który próbowałem na własną rekę odratować komputer. Najpierw utworzyłem nowego użytkownika administratora ,a starego po prostu zlikwidowałem co oczywiście nie pomogłem. Następnie postanowiłem wyczyścić komputer wewnątrz co robiłem bardzo starannie za pomocą powietrza w sprayu ,ponieważ robiłem to po raz pierwszy jak widać nie pomogło. Kolejno wpadłem na pomysł aby zainstalować kilka dodatkowych antywirusów ,ponieważ używałem tylko standardowego Microsoft Security Essentials. Sposród nowo wgranych antywirusów pojawił się także program AVG ,który wyczuł u mnie w komputerze dwa trojany. Natychmiastowo je usunąłem myśląc ,że to było powodem wariacji komputera. Niestety pomimo wyleczenia komputera z wirusów problem nie ustąpił. Zastosowałem także wszelkie bezpieczne programy do defragmentacji dysku etc. Zaktualizowałem również wszystkie sterowniki co nie spowodowało ustąpienie zawieszeń komputera. Myślałem także ,że może to być problem zasilacza ,ale wykluczyłem to z jednego prostego powodu - mam ten komputer od dwóch lat i jak wspominałem nie używam go do wyższych celów niż przeglądanie internetu. Watro też wspomnieć ,że komputer od czasu mojego wczorajszego czyszczenia pozostawiłem bez boków obudowy aby się tak nie przegrzewał.