Komputer składak - brak dźwięku

Może ot będzie długi ale postaram się opisać wszystkie niedomagania tego “sprzętu”

  • ale po koleji

Moja rodzinka kupiła sobie komputer- jak teraz widze składak chyba na nowych częściach (0 kurzu , żadnych otarć na stykach)

Po kilku dniach przestał działać dźwięk , aktualizacja sterownika niestety nic nie dała a że tam nie ma internetu zabrałem go do domu.

I na starcie problem - windows chyba orginał (płytka , naklejki) ale nic pozatym.

Podzieliłem dysk na partycje (była tylko 1) i nowy system.

Z zainstalowaniem karty graficznej nie było problemu (Nvidia GeForce FX 5500) ale już dźwięk , niestety

Płyta główna ASRock K7Upgrade-880 i tu zupełna niemoc z mojej strony.

Karta dźwiękowa VIA AC97 i też totalna niemoc

Nie jestem informatykiem i nawet nie wiem czy taki zestaw będzie pracował bez konfliktowo dlatego prosze o pomoc w rozwiązaniu moich problemów

na nowych częściach gf fx 5500-nowy hahahahaha =D>

a co do dźwięku może dźwiękówka padła

wiktor96 i co z tego że taką mają GPU, może im nie chodzi o gry -.- idź się skryj

mareksolak sprawdź wejścia do dźwiękowej itp. zobacz czy nie jest spalona

mi dźwięk znikał jak coś się poprzestawiało w windowsie

Albo w biosie się wyłączyła ? Nie wiadomo warto sprawdzić. Najwyżej kup używkę kartę, za 10-30zł masz już jakiegoś SB.

Serion , to karta zintegrowana z płytą więc wejścia odpadają , sprawdze jeszcze inne stery do chipsetu

Kolego po pierwsze to sprawdź jak karta jest widziana w menadżerze urządzeń po zainstalowaniu sterów? Może masz ni zainstalowaną Kb88111 i menadżer widzi PCI Device z żółtym wykrzykniem?

smoq5 , Nie wiem czemu ale po zainstalowaniu VIA AC’97 żeczywiście jest ?? ale jest inny problem restart restart … - system się ładuje > zapraszamy > ładuje się pulpit i restart

uruchamia się jedynie w awaryjnym

a jakie stery do chipset’u będą odpowiednie?

Wiec aby mieć dźwięk trzeba zainstalować poprawkę KB88111

Stąd ściągasz wszystkie stery: