Komputer - TV Samsung


(CoolWeed) #1

Witam posiadam komputer  z kartą Palit GTS 450 z 1 GB pamięci , płyta Asus P8H61 MLX2 , 8 GB pamięci , procesor Intel i3 , Corsair 450 W . Czy jest sens podłączać ten komputer do TV Samsung UE32EH5000 . Obecnie korzystam z monitora Benq GL2440 a telewizor stoi nieużywany i tak z ciekawości chciałem się dowiedzieć czy mogę go podłaczyć , czy jest sens i jaki dokładnie kabel bym do tego potrzebował . Z góry dzięki za pomoc . Pozdrawiam .


(bachus) #2

Co oznacza “sens”? To twoja karta?

 

14-261-080-02.jpg

 

 

Potrzebujesz zwykłego kabla HDMI.


(Krzysztof Nowak) #3

O ile telewizor ma HDMI


(CoolWeed) #4

Pytam sie czy jest sens,czy obraz na telewizorze bedzie"dawal rade",czy karta sobie poradzi,no nie wiem pytam specjalistow.Tak to moja karta taka jak na zdjeciu,telewizor ma tylko hdmi wejscia,kabel doklanie jaki,z jednej strony i z drugiej jaka powinna byc kincowka?Pozdrawiam.


(bachus) #5

 

Pozwoliłem sobie wcześniej  wpisać w google, że ma.


(Krzysztof Nowak) #6

Nie zauważyłem że podał model TV :slight_smile:


(bachus) #7

 

Tak, dokładnie bez kombinacji podłączasz i już, czasem potrzeba pogrzebać w ustawieniach k.graficznej, aby przekazywała też dźwięk.

Zrób tak:

  • kup najtańszy metrowy kabel HDMI (powinien kosztować kilka złotych).

  • potestuj,

  • jak będziesz zadowolony, kup odpowiednią długość.


(CoolWeed) #8

Ok,rozumiem ze zadnych strat w jakosci obrazu nie bedzie,telewizor praktycznie malo uzywany,a co do kabla z jednej strony hdmi do tv a koncowka jaka od strony karty graficznej?Pozdrawiam.


(Cedar) #9

Tak patrzę na to co piszesz i na twój avatar i się zastanawiam czy czasami nie zrobiłeś użytku z tego o na nim jest.

Przecież dostałeś wyraźne, czytelne odpowiedzi, zacytuję je:

 

 

 

Co w tym jest niejasno napisane?


(CoolWeed) #10

Wiesz co,nie patrz na avatar tylko podaj oczywista odpowiedz,bo odpowiedz kup kabel hdmi raczej nie jest pelna odpowiedzia,hdmi i co dalej,dvi,d-sub .Jestem wdzieczny za pomoc ale moze wlasnie toTobie by sie moj specyfik przydal,wtedy na pewno szybciej bysmy doszli do porozumienia.Pozdrawiam once again.


(bachus) #11

Może inaczej… a jaki port w karcie graficznej masz teraz zajęty? Dostałeś też zdjęcie karty graficznej - czy Twoja ma takie właśnie gniazda? Czy jest tam gniazdo HDMI (małe, czarne ze ściętymi bokami na jednym dłuższym boku)?


(CoolWeed) #12

Po powrocie z pracy i spojrzeniu na karte okazało się że karta też ma wyjście hdmi czyli problemu nie ma.Co prawda ma jedno mniej z tych białych wyjść/wejść ale jest też co ważne hdmi . Dzięki za pomoc . Temat można zamknąć .


(CoolWeed) #13

Temat ponownie otwarty . Wszystko fajnie , ale brak dzwięku tzn , suwakiem w windowsie sune do góry i jest ten dzwięk max głośności , ale gdy włącze grę , film dzwięku brak , choć na suwaku głośności jest .


(bachus) #14

To będą ustawienia karty graficznej.

https://forums.geforce.com/default/topic/793310/no-sound-from-gts450-to-hdtv/


(CoolWeed) #15

Ok doszedłem co jest pięć , dzięki . Temat można naprawdę zamknąć xD