Komputer wyłącza się

Witam,
jestem nowy na forum, poszukiwałem rozwiązania, ale w sumie nie znam się na tym na tyle, by samemu to rozwiązać i chciałbym się poradzić. Jeśli to zły dział lub taki temat już był, to prosiłbym o przekierowanie.

Otóż, komputer został zakupiony niedawno, po jakimś czasie gry (nieraz 20 min, po godzinie), komputer wyłącza się. Ustawienia gier są ustawione na najniższe, ale to nie pomaga, bo karta graficzna osiąga temperaturę (50-70°C).

Specyfikacja:

Procesor: Intel® Core™ i5-3570 CPU At 3.40GHz (4 CPUs), ~3.4GHz
RAM: 2x2GB DDR3 SK Hynix + 1x4GB DDR3 Patriot
HDD: Seagate Barracuda 500GB
Płyta główna: HP Compaq 6300 Microtower
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Zasilacz: HP Model CFH0320EWWA 320W
System: Windows 10 Pro

+MalwareBytes nic nie wyszukał.
+Ustawienia przycisku zostały zmienione.

Czy jest to wina zbyt słabego zasilacza?
Proszę o rozwiązania i ewentualne podpowiedzi.
Z góry dziękuję!

Zasilacz do wymiany.320W do Geforce 1050 Ti??? Dziwne, że jeszcze z dymem nie poszło, pomijając, że ten zasilacz z czarnej listy zasilaczy.

Dzięki za odpowiedź. Jaki polecasz kupić? Bo jest w planie, tylko nie wiemy na jaki. I jeszcze, czy myślisz, że można go używać? Gram w Wolfteam (:D), ale jak ma się coś stać, to podłącze stary.

Czyli jaki stary podłączysz?

Stary komputer :stuck_out_tongue: ale tu nie ma sensu o nim pisać

Chcesz koniecnzie spalic ten komputer i kupowac cały nowy?? Podnieca cie to?

Jeżeli na tym ma się coś dziać, to chcę go odłączyć i nie używać do wymiany zasilacza. Tylko chciałbym się dowiedzieć jaki kupić.

Mam dwa komputery jeden (nowy) o którym piszę w tym temacie i stary, który nie jest już używany, który podłączyłbym sobie teraz do grania, a nowy odłączył, do wymiany zasilacza…

Tylko stary mimo nalepki, że ma wiecej W wcale ich wiecej nie musi miec, moze miec mniej bo na tym polega marketing, dlatego chciałem, żebys podał ten ze starego PC, ale skoro nie chcesz podac wychodzi, że jest tez byle jaki.