Komputer z komputronika - bluescreen i trzeszcząca ramka

Witam serdecznie, mam problem z towarem który kupiłem w sieci sklepów komputronik. Netbook który kupiłem, co jakiś czas się restartuję, lub wywala bluesreen lub inny błąd. I ma pewne niedociągnięcia w konstrukcji, czy byłaby możliwość oddanie sprzętu na gwarancje, tzn. wymianę sprzętu na lepszy z dopłata z mojej strony? :slight_smile:

To pytanie do Komputronika a nie na Forum. Według mnie wymiana za dopłatą będzie niemożliwa. Co do bluescreenów - najprościej zrobić recovery i jeśli dalej będą się pojawiać oddać do serwisu gwarancyjnego.

:roll:

Tak jak napisał SilberPunkt, najpierw zrób recovery, a jak to nie pomoże to gwarancja.

Co do wymiany na inny model za dopłatą to to już chyba zależy najbardziej od sprzedawcy :wink:

Raczej żaden sprzedawca się na to nie zgodzi niestety, byłoby przepięknie dla klientów.

recovery na początek ew. przekładka pamięci do innego banku jeśli masz dobry do nich dostęp, jeśli nie pomoże serwis

Sprzęt jest na gwarancji, ma niecałe 6 msc. Chyba go na gwarancje oddam, bo coraz częściej te bluescreeny wyskakują no i ramka od samego początku trzeszczy w jednym miejscu non stop. Poza tym na poczatku jak kupywałem tego netbooka to wycieli mi numer i do polskiej dystrybucji kompa(instrukcje pudełko itd…) dali mi sprzęt przeznaczony na rynek hiszpański. Oczywiście został sprzęt wymieniony, no ale sam fakt. Nic oddam na gwarę i zobaczymy co z tego wyniknie. :?

Zanim oddasz sprzęt do serwisu zrób koniecznie recovery! Oprogramowanie nie jest objęte gwarancją a jeśli w serwisie zrobią recovery i będzie ok to mogą Cię obciążyć kosztami usługi serwisowej i kosztami transportu sprzętu!

:roll: