Komputer z SLI za 4 tys

Najwyższy czas kupić nowego kompa :smiley: . Sądząc po cenach kart graficznych chyba mógłbym już zakupić 8800GT w SLI, tylko jak powinna wyglądać reszta sprzętu no i… czy uda się zmieścić w 4000zł. Proszę o wasze rady ![-o<

Komputer ma służyć do użytku domowego, procesor i pamięci zamierzam lekko podkręcić. W zestawie musi się znaleźć dodatkowo monitor + jakieś głośniki, bez systemu. Reszta standardowo :stuck_out_tongue: .

Prosiłbym o szukanie sprzętu na agito.pl, bo tam najprawdopodobniej będę kupował zdecydowaną większość sprzętu. Oto co na razie zdążyłem złożyć:

Procesor: e8400 BOX ~505zł (cena z agito)

Pamięć: patriot 2x2GB 800MHz CL4.0 ~262zł (cena z agito)

Płyta główna: brak (nie znam się na SLI)

Dysk twardy: Seagate Barracuda ST3500320AS (500GB, 32MB, SATA/300, NCQ) ~237zł (cena z agito)

karta graficzna: 2x Galaxy GeForce 8800GT ~870zł (z poza agito)

Napęd: PIONEER DVD+/-RW DVR-115D czarny OEM ~80zł (cena z agito)

Zasiłka: Corsair CMPSU-520HXEU ~268zł (nie mają tego producenta więc z poza agito)

Obudowa: Cooler Master Centurion 532 ~167zł (z poza agito)

Pozostało około 1611 zł na płytę główną, Monitor i głośniki.Agito.pl ma tanią przesyłkę jeśli nie przekroczy się gabarytu. Za przesyłkę wszystkiego można zapłacić nawet tylko 20zł no ale powiedzmy, że tak nie będzie, dodatkowo przesyłki z innych sklepów… Same przesyłki pozbawią nas ok 200zł, więc pozostaje 1411zł. Czy dałoby się z tego coś sklecić? Nie potrzebuję super głośników. 150 zł powinno na nie wystarczyć. Jaki polecacie monitor? Miło by było gdyby ktoś przedstawił najkożystniejszą wersję 19’calową i 22’calową

Oczywiście wasze propozycje nie muszą być z agito, choć prosiłbym wziąć ten sklep pod uwagę :slight_smile: