Proszę o pomoc w usunięciu blokady komputera
Poniżej załączam log z OTL
W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:
Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania pokaż na forum.
Następnie zresetuj plik hosts http://support.microsoft.com/kb/972034
Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.
po wklejeniu w okno Własne opcje skanowania / skrypt podanej formuły w dolnym pasku pojawia się komunikat “Killing processes. DO NOT INTERRUPT…” ale nic się nie wykonuje, pasek postępu ani drgnie. Czekam ok. 20 min. i nic się nie zmieniło. Czy to ma trwać tak długo?
Nie, szkoda że nie przeczytałeś instrukcji na naszym forum analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html
Zrestartuj komputer i uruchom go w trybie awaryjnym http://support.kaspersky.com/pl/faq/?qid=193238595 i wykonaj skrypt do OTL
log po wykonaniu skryptu:
log po ponownym skanowaniu po restarcie hostsa:
Uruchom OTL klikasz Sprzątanie to usunie OTL’a wraz z jego kwarantanną
Masz zainstalowany Malwarebytes, wykonaj nim pełne skanowanie, jak program coś wykryje pokaż raport na forum