Komputer zacina się i przeglądarka wolno chodzi


(Orianka) #1

Od ok. 2 tyg komputer mi bardzo wolno chodzi. Często się zawiesza nawet jak korzystam z samego pakietu biurowego. Przeglądarka też bardzo opornie działa, czasem mam problem nawet z wysyłaniem maili bo też wszystko się zawiesza. Dodatkowo komputer wolno się włącza i wyłącza. Wcześniej tak nie miałam. Wszystko fajnie śmigało. Zaktualizowałam przeglądarki i wszystkie dodatki do nich. Czyściłam komputer CCleaner i Odkurzacz. Pobrałam wszystkie aktualizacje dla Win 7. Mam dobre łącze z Neostrady, więc nie wiem z czego te problemy wynikają. Skanowałam komputer antywirusem G Data oraz Malwarebytes Anti-Malware i nic nie wykryło. Proszę o sprawdzenie komputera pod kątem infekcji.

Komputer ma 2 konta Admin i User.

Dałam raporty z User bo z tego konta głównie korzystam.
FRST http://www.wklej.org/id/3179919/
Addition http://www.wklej.org/id/3179930/

Jednak jak trzeba mogę dać raporty z Admina
FRST http://www.wklej.org/id/3180059/
Addition http://www.wklej.org/id/3180060/


(Atis) #2

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist:

HKLM\ DisallowedCertificates: 08738A96A4853A52ACEF23F782E8E1FEA7BCED02 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 09271DD621EBD3910C2EA1D059F99B8181405A17 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 09FF2CC86CEEFA8A8BB3F2E3E84D6DA3FABBF63E (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 23EF3384E21F70F034C467D4CBA6EB61429F174E (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 330D8D3FD325A0E5FDDDA27013A2E75E7130165F (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 374D5B925B0BD83494E656EB8087127275DB83CE (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 3A26012171855D4020C973BEC3F4F9DA45BD2B83 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 4822824ECE7ED1450C039AA077DC1F8AE3489BBF (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 4D8547B7F864132A7F62D9B75B068521F10B68E3 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 4DF13947493CFF69CDE554881C5F114E97C3D03B (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 4ED8AA06D1BC72CA64C47B1DFE05ACC8D51FC76F (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 587B59FB52D8A683CBE1CA00E6393D7BB923BC92 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 5CE339465F41A1E423149F65544095404DE6EBE2 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 5D5185DF1EB7DC76015422EC8138A5724BEE2886 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 6690C02B922CBD3FF0D0A5994DBD336592887E3F (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 7613BF0BA261006CAC3ED2DDBEF343425357F18B (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 838FFD509DE868F481C29819992E38A4F7082873 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: 8977E8569D2A633AF01D0394851681CE122683A6 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: A1505D9843C826DD67ED4EA5209804BDBB0DF502 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: A221D360309B5C3C4097C44CC779ACC5A9845B66 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: A35A8C727E88BCCA40A3F9679CE8CA00C26789FD (U) HKLM\ DisallowedCertificates: A7B5531DDC87129E2C3BB14767953D6745FB14A6 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: A81706D31E6F5C791CD9D3B1B9C63464954BA4F5 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: BED412B1334D7DFCEBA3015E5F9F905D571C45CF (U) HKLM\ DisallowedCertificates: C6796490CDEEAAB31AED798752ECD003E6866CB2 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: C69F28C825139E65A646C434ACA5A1D200295DB1 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: D0BB3E3DFBFB86C0EEE2A047E328609E6E1F185E (U) HKLM\ DisallowedCertificates: D2DBF71823B2B8E78F5958096150BFCB97CC388A (U) HKLM\ DisallowedCertificates: D43153C8C25F0041287987250F1E3CABAC8C2177 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: D8CE8D07F9F19D2569C2FB854401BC99C1EB7C3B (U) HKLM\ DisallowedCertificates: E38A2B7663B86796436D8DF5898D9FAA6835B238 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: E95DD86F32C771F0341743EBD75EC33C74A3DED9 (U) HKLM\ DisallowedCertificates: E9809E023B4512AA4D4D53F40569C313C1D0294D (U) HKLM\ DisallowedCertificates: F5A874F3987EB0A9961A564B669A9050F770308A (U) HKLM\ DisallowedCertificates: F92BE5266CC05DB2DC0DC3F2DC74E02DEFD949CB (U) GroupPolicy: Ograniczenia <======= UWAGA SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Później skasuj folder C:\FRST


(Orianka) #3

Czy mam to zrobić z konta Admin czy User? Czy jest to obojętne?


(Atis) #4

Z konta Admin.
I tak to niewiele pomoże, bo nie widać infekcji mogącej powodować takie problemy.


(Orianka) #5

FixLog http://www.wklej.org/id/3184146/


(Orianka) #6

Skoro nie ma infekcji na komputerze, to dlaczego komputer tak mi kiepsko chodzi ostatnio, sama nie wiem…
Może jeszcze wyczyścić komputer Adw Cleaner i Kaspersky Tdsskiller?
Jakiś miesiąc temu pobrałam aktualizacje dla Win7 i może są one zbyt obciążające. Pobrałam dla bezpieczeństwa systemu. Kiedyś tak miałam, że właśnie jak zainstalowałam te nowe aktualizacje to komputer kiepsko chodził, a jak odinstalowałam to wszystko już śmigało dobrze. Może sytuacja się powtarza? Jednak nie rozumiem, skoro są te nowe aktualizacje to powinny być pomocne zabezpieczać i ulepszać system. U mnie wychodzi na to, że po zainstalowaniu ich komputer chodzi kiepsko i tylko dodatkowo obciąża.
Ja nie mam na komputerze żadnych gier tylko same programy i aplikacje potrzebne do pracy biurowej. Ale już sam Internet mnie rozczarowuje. Na pocztę ciężko wejść bo często się wiesza. Przeglądarki też ociężale chodzą. Dzwoniłam do Orange wszystko ok na łączu jak zawsze.
Już sama nie wiem co robić, dlatego napisałam na forum. Zawsze świetnie pomagaliście mi w różnych sprawach


(Orianka) #7

Po tygodniu użytkowania przyznam, że komputer o wiele lepiej działa. Mimo pesymizmu Atis widocznie drobne poprawki pomogły. Przeglądarka już się nie tnie, komputer też się nie wiesza, można swobodnie korzystać z Internetu. Dziękuję za wszelką pomoc, jesteście świetni. Dzięki Wam mój komputer zawsze super działa