Komputer zacina się po zalogowaniu na konto

Witam, na początku chcę przeprosić za moją niewiedze w zakresie obsługi komputera. :frowning:

Mam ogromny problem. Przy uruchomieniu komputer się zacina. Jestem w stanie si zalogować na swoje konto, ale później już nic nie da się zrobić. Komputer działa tylko w trybie awaryjnym. Zrobiłam już przywracanie systemu, które zazwyczaj pomagało w takich sytuacjach, niestety tym razem w niczym nie pomogło. Przeskanowałam komputer w trybie awaryjnym oczywiście i nic nie wykryło. Nie mam pojęcia co się dzieje POOOMOOCYY! !!

Jaki masz program antywirusowy?

avast

Hej,

A czym skanowałaś w trybie awaryjnym? Generalnie programy antywirusowe, które są zainstalowane w systemie, w trybie awaryjnym nie działają. Stąd też moje pytanie.

Spróbuj przeskanować system w trybie awaryjnym programem Malwarebytes Anti-Malware oraz Dr.WEB CureIt!.

Pozdrawiam,

Dimatheus

heh dobre pytanie, wyskoczył mi komunikat, że WINDOWS DE… nie pamiętam musi przeskanować komputer to tez zrobiłam.

Czy aktualizowałaś Avasta (lub sam automatycznie się aktualizował)?

W trybie awaryjnym odinstaluj Avasta i usuń pozostałości za pomocą avast! Uninstall Utility

Hej,

Pewnie chodzi o Windows Defendera - niestety, skanowanie z jego pomocą może nie wykryć wszystkich zagrożeń. Dlatego koniecznie przeskanuj system programami, które wymieniłem wcześniej. :slight_smile:

:arrow: A pojawiają się w ogóle ikonki na pulpicie?

:arrow: Próbowałaś odczekać jakiś czas, może coś się jednak pojawi? Przy aktualizacji platformy .Net Framework często pojawiają się takie objawy…

Pozdrawiam,

Dimatheus

reenatagl , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Poza tym, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba.

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Kiedy próbuję odinstalować avasta komputer się zacina i nic się nie dzieje.

Hej,

Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Komputer przeskanowałam tak jak zaproponowałeś. Nie wykryto żadnych zagrożeń.

Ostatnio jak się zalogowałam to ikonki się pojawiły nawet udało mi się otworzyć przeglądarkę ale po chwili wszystko się zacięło. Przed chwilą zalogowałam się jeszcze raz, tym razem był błękitny obraz i nic się nie działo. ;(

Dodane 10.05.2013 (Pt) 12:44

Windows 7

Użyj avast! Uninstall Utility:

Dezinstalacja za pomocą użycia narzędzia avast! Uninstall Utility

odinstalowałam. Komputer się włączył !!

Najwyraźniej to Avast z jakiegoś powodu blokował uruchomienie systemu.

Microsoft Security Essentials:

http://windows.microsoft.com/pl-pl/wind … s-download

Pokaż log z OTL, to będzie wiadomo czy nie masz żadnej infekcji.

OTL - Raport obowiązkowy:

analiza-dezynfekcja-zestaw-nieingerencyjnych-narzedzi-t485632.html#p3059741

Hej,

Czasami - w niektórych konfiguracjach - Avast może działać niepoprawnie. Uszkodzeniu mogła ulec na przykład jego konfiguracja, co wpływa na błędne działanie programu i jednocześnie blokadę systemu. Sytuacja tak może mieć także miejsce, gdy w systemie zainstalowane są dwa programy antywirusowe zapewniające ochronę w czasie rzeczywistym.

W obecnej sytuacji najlepiej przeczyścić system i rejestr przy pomocy CCleanera i można spróbować kolejnej instalacji. :slight_smile:

Pozdrawiam,

Dimatheus

http://www.wklej.org/id/1035256/

http://www.wklej.org/id/1035253/

Hej,

Główny log nie jest wklejony w całości. Trzeba to koniecznie poprawić. Jeśli zaś chodzi o samo sprawdzenie, to niestety logi nie są moją najlepszą stroną, więc poczekamy na Atis’a.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Odinstaluj:

AVG Security Toolbar

Java 7 Update 17

Adobe Reader X (10.1.6)

Adobe Shockwave Player 11.6

Zainstaluj:

Java 7 Update 21

Adobe Reader

Adobe Shockwave Player

Pokaż nowy log i tym razem wklej cały log.

http://www.wklej.org/id/1035748/

Odinstaluj testową wersję Malwarebytes. Mogłaś zainstalować tylko darmowy skaner.

http://wstaw.org/m/2012/12/29/2012-12-29_005346.png

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.