Komputer zacina się w czasie korzystania z internetu

tak jak w temacie. Komputer zacina się i uwaga, po 1 do 5, 6 minut odcina się. Zdarza się to często w różnych odstępach czasowych ale zazwyczaj przy używaniu internetu. Nie chodzi tu o zwykłe serfowanie po stronach tylko przy( jak mi się zdaje) wzmożonej aktywności tzn. ładowaniu filmów, muzyki, oraz graniu przez internet. Jest to bardzo denerwujące i prosiłbym o pomoc. Próbowałem reinstalować system dwa razy ale nic jeszcze mi nie pomogło.

Skoro reinstalacje nie zmieniają sytuacji na lepsze, trzeba zacząć od sprawdzenia dysku, zasilania i grafiki. Podaj, jaki masz zasilacz i ile ma on lat.

Najlepiej, to sprawdzić w podglądzie zdarzeń, błędy aplikacji i błędy systemu (errory). Pobiera się na wolny dysk taki malutki programik, niecałe 100KB ze spolszczeniem myeventviewer

http://www.nirsoft.net/utils/my_event_viewer.html Na dole strony jest spolszczenie, a ciut wyżej programik. Wypakowuje się zipy i do folderu myeventviewer wkleja skopiowaną zawartość spolszczenia. Usuwa się zipy i folder spolszczenia. Otwierasz program. Masz żółte znaki ostrzeżeń i czerwone błędów. Zaznaczasz je pojedyńczo i używasz opcji wybranej z PPM - Raport HTML wybrane pozycje , to tam wyświetli się cała specyfikacja błędu, czy ostrzeżenia. Potem następne. Przeglądniesz i trochę się zorientujesz. Kopiuj do notatnika i potem wkleisz wszystko na wklej.org zaznaczając wcześniej w opcjach notatnika, zawijanie wierszy, żeby potem nie kombinować przesuwania podczas odczytu wklejki. Tu zapodaje się linka do treści.

dudix0 , zapoznaj się, proszę, z tym tematem, a następnie - korzystając z przycisku zmien.gif

Pozdrawiam,

Dimatheus

http://wklej.org/id/1117482/ dobrze więc tu znajdują się błędy i ostrzeżenia. Co do zasilacza, karty graficznej i dysku to wszystko było kupowane dwa lata temu. Są to kolejno odpowiednie modele: 600W OCZ STEALHTXSREAM 2, G.ASUS HD6850 1024MB, HDD 1TB CAVIAR SATA 32MB. Z góry przepraszam jeśli są w nazwach tych modeli jakieś niepotrzebne informacje ale nie znam się na tym za bardzo i po prostu przepisałem to z faktury ze sklepu :stuck_out_tongue:

Ewidentnie sadzi Ci errory ten Skype. To może być i wadliwy sterownik skype, jak i jakieś nadzienie skype. Jakby w rozruchowym sektorze coś siedziało, skoro dwie reinstalacje systemu nie pomogły. W skype możesz eksportować kontakty. Pewnie pożytku z niego i tak teraz nie masz. Użyj revo uninstallera, potem sprawdź programem Kaspersky TDSSKiller i MBAM z odznaczeniem okresu próbnego skanowanie po aktualizacji bazy.Jakby cokolwiek było, to od razu działaj wg zaleceń: analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html

Tu wstawiam logi z OTL jakby ktoś chciał się im przyjrzeć http://wklej.org/id/1118297/

Hej,

Wstawiamy oba logi - OTL i Extras.

Przeniesione z działu Problemy z oprogramowaniem.

Pozdrawiam,

Dimatheus

http://wklej.org/id/1118330/ ok dziękuję za uwagę :stuck_out_tongue: tu jest plik extras ze skanowania

Hej,

Takim sposobem teraz są dwa pliki Extras, a żadnego OTL… W obu linkach jest to samo.

Pozdrawiam,

Dimatheus

taak rzeczywiście pomyliło mi się, tylko jak próbuje na wklej.org wrzucić ten właściwy plik to po chwili ładowania wyskakuje mi pusta strona z komunikatem 502 bad getway

Hej,

Spróbuj wrzucić logi na www.wklej.to.

Pozdrawiam,

Dimatheus

hmmm z kolei na wklej to wyskoczyło mi coś takiego: 413 Request Entity Too Large

Hej,

Sprawdź więc, czy OTL’a ustawiłeś tak, jak pokazano na screen’ie w temacie analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html. Może masz wyłączone filtrowania, przez co logi mogą być dość spore…

Pozdrawiam,

Dimatheus

tak rzeczywiście masz racje z tymi ustawieniami, przepraszam za kłopot :stuck_out_tongue: tu są już dobre logi http://wklej.org/id/1119215/ a tu plik extras http://wklej.org/id/1119217/

Dodane 30.08.2013 (Pt) 1:08

próbowałem poczytać o temacie na różnych forach i podejrzewam że może to coś z dyskiem twardym czy jakimś innym podzespołem. Nie wiem za bardzo jak sprawdzić co może być przyczyną wiec prosiłbym o jakichś programik instrukcje obsługi i ewentualną interpretację wyników :stuck_out_tongue:

Hej,

Z logów na pewno widzę, że używasz dwóch antywirusów: Nortona i Malwarebytes Anti-Malware. W tym drugim działa osłona w czasie rzeczywistym, więc wspólnie programy mogą zakłócać swoje działanie.

Jeśli chodzi o dysk twardy, to najlepiej pobrać program CrystalDiskInfo 5.6.2, uruchomić i wrzucić screena na forum. Zobaczymy, co S.M.A.R.T mówi o dysku.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Odinstaluj Lyrmix,Malwarebytes Anti-Malware.Przeskanuj programem Dr.WEB CureIt http://www.freedrweb.com/cureit/?lng=pl

http://imageshack.us/photo/my-images/109/4kh.png/ ok tutaj jest obraz z tego programu CristalDiskInfo

Dodane 30.08.2013 (Pt) 19:42

próbowałem pobrać tego dr weba ale gdy pobieranie się skończyło wyświetliło mi że plik jest uszkodzony

Hej,

Generalnie kondycja dysku nie jest najgorsza. Martwią jedynie dwa uszkodzone sektory, które oczekują na przeniesienie do puli rezerwowej. Poza tym jak na ponad 7 000 godzin pracy dysku nie jest źle.

Próbowałeś pobrać jeszcze raz? Takie sytuacje mogą się zdarzać, gdy łącze jest niestabilne - pakiety się zgubią i pliczek się nie uruchomi.

Pozdrawiam,

Dimatheus

przepraszam ale dawno nie wchodziłem, dziś jest trochę późno więc jutro spróbuję dr weba pobrać jeszcze raz :stuck_out_tongue:

Dodane 10.09.2013 (Wt) 22:10

ahh niestety dr web nie rozwiązał sprawy :(( nie mam pojęcia co się dzieje z moim biednym pc’ kiem hmmm może to coś z łączem, ruterem lub kartą sieciową ? jeśli ktoś ma podobne podejrzenia to prosiłbym o pomoc i porady jak to sprawdzić :stuck_out_tongue: