Komputer zacina się w czasie korzystania z internetu


(Deldudo) #1

tak jak w temacie. Komputer zacina się i uwaga, po 1 do 5, 6 minut odcina się. Zdarza się to często w różnych odstępach czasowych ale zazwyczaj przy używaniu internetu. Nie chodzi tu o zwykłe serfowanie po stronach tylko przy( jak mi się zdaje) wzmożonej aktywności tzn. ładowaniu filmów, muzyki, oraz graniu przez internet. Jest to bardzo denerwujące i prosiłbym o pomoc. Próbowałem reinstalować system dwa razy ale nic jeszcze mi nie pomogło.


(Bogdan_G) #2

Skoro reinstalacje nie zmieniają sytuacji na lepsze, trzeba zacząć od sprawdzenia dysku, zasilania i grafiki. Podaj, jaki masz zasilacz i ile ma on lat.

Najlepiej, to sprawdzić w podglądzie zdarzeń, błędy aplikacji i błędy systemu (errory). Pobiera się na wolny dysk taki malutki programik, niecałe 100KB ze spolszczeniem myeventviewer

http://www.nirsoft.net/utils/my_event_viewer.html Na dole strony jest spolszczenie, a ciut wyżej programik. Wypakowuje się zipy i do folderu myeventviewer wkleja skopiowaną zawartość spolszczenia. Usuwa się zipy i folder spolszczenia. Otwierasz program. Masz żółte znaki ostrzeżeń i czerwone błędów. Zaznaczasz je pojedyńczo i używasz opcji wybranej z PPM - Raport HTML wybrane pozycje , to tam wyświetli się cała specyfikacja błędu, czy ostrzeżenia. Potem następne. Przeglądniesz i trochę się zorientujesz. Kopiuj do notatnika i potem wkleisz wszystko na wklej.org zaznaczając wcześniej w opcjach notatnika, zawijanie wierszy, żeby potem nie kombinować przesuwania podczas odczytu wklejki. Tu zapodaje się linka do treści.


(Dimatheus) #3

dudix0 , zapoznaj się, proszę, z tym tematem, a następnie - korzystając z przycisku zmien.gif

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Deldudo) #4

http://wklej.org/id/1117482/ dobrze więc tu znajdują się błędy i ostrzeżenia. Co do zasilacza, karty graficznej i dysku to wszystko było kupowane dwa lata temu. Są to kolejno odpowiednie modele: 600W OCZ STEALHTXSREAM 2, G.ASUS HD6850 1024MB, HDD 1TB CAVIAR SATA 32MB. Z góry przepraszam jeśli są w nazwach tych modeli jakieś niepotrzebne informacje ale nie znam się na tym za bardzo i po prostu przepisałem to z faktury ze sklepu :stuck_out_tongue:


(Bogdan_G) #5

Ewidentnie sadzi Ci errory ten Skype. To może być i wadliwy sterownik skype, jak i jakieś nadzienie skype. Jakby w rozruchowym sektorze coś siedziało, skoro dwie reinstalacje systemu nie pomogły. W skype możesz eksportować kontakty. Pewnie pożytku z niego i tak teraz nie masz. Użyj revo uninstallera, potem sprawdź programem Kaspersky TDSSKiller i MBAM z odznaczeniem okresu próbnego skanowanie po aktualizacji bazy.Jakby cokolwiek było, to od razu działaj wg zaleceń: analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html


(Deldudo) #6

Tu wstawiam logi z OTL jakby ktoś chciał się im przyjrzeć http://wklej.org/id/1118297/


(Dimatheus) #7

Hej,

Wstawiamy oba logi - OTL i Extras.

Przeniesione z działu Problemy z oprogramowaniem.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Deldudo) #8

http://wklej.org/id/1118330/ ok dziękuję za uwagę :stuck_out_tongue: tu jest plik extras ze skanowania


(Dimatheus) #9

Hej,

Takim sposobem teraz są dwa pliki Extras, a żadnego OTL... W obu linkach jest to samo.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Deldudo) #10

taak rzeczywiście pomyliło mi się, tylko jak próbuje na wklej.org wrzucić ten właściwy plik to po chwili ładowania wyskakuje mi pusta strona z komunikatem 502 bad getway


(Dimatheus) #11

Hej,

Spróbuj wrzucić logi na www.wklej.to.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Deldudo) #12

hmmm z kolei na wklej to wyskoczyło mi coś takiego: 413 Request Entity Too Large


(Dimatheus) #13

Hej,

Sprawdź więc, czy OTL'a ustawiłeś tak, jak pokazano na screen'ie w temacie analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html. Może masz wyłączone filtrowania, przez co logi mogą być dość spore...

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Deldudo) #14

tak rzeczywiście masz racje z tymi ustawieniami, przepraszam za kłopot :stuck_out_tongue: tu są już dobre logi http://wklej.org/id/1119215/ a tu plik extras http://wklej.org/id/1119217/

-- Dodane 30.08.2013 (Pt) 1:08 --

próbowałem poczytać o temacie na różnych forach i podejrzewam że może to coś z dyskiem twardym czy jakimś innym podzespołem. Nie wiem za bardzo jak sprawdzić co może być przyczyną wiec prosiłbym o jakichś programik instrukcje obsługi i ewentualną interpretację wyników :stuck_out_tongue:


(Dimatheus) #15

Hej,

Z logów na pewno widzę, że używasz dwóch antywirusów: Nortona i Malwarebytes Anti-Malware. W tym drugim działa osłona w czasie rzeczywistym, więc wspólnie programy mogą zakłócać swoje działanie.

Jeśli chodzi o dysk twardy, to najlepiej pobrać program CrystalDiskInfo 5.6.2, uruchomić i wrzucić screena na forum. Zobaczymy, co S.M.A.R.T mówi o dysku.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Acorus) #16

Odinstaluj Lyrmix,Malwarebytes Anti-Malware.Przeskanuj programem Dr.WEB CureIt http://www.freedrweb.com/cureit/?lng=pl


(Deldudo) #17

http://imageshack.us/photo/my-images/109/4kh.png/ ok tutaj jest obraz z tego programu CristalDiskInfo

-- Dodane 30.08.2013 (Pt) 19:42 --

próbowałem pobrać tego dr weba ale gdy pobieranie się skończyło wyświetliło mi że plik jest uszkodzony


(Dimatheus) #18

Hej,

Generalnie kondycja dysku nie jest najgorsza. Martwią jedynie dwa uszkodzone sektory, które oczekują na przeniesienie do puli rezerwowej. Poza tym jak na ponad 7 000 godzin pracy dysku nie jest źle.

Próbowałeś pobrać jeszcze raz? Takie sytuacje mogą się zdarzać, gdy łącze jest niestabilne - pakiety się zgubią i pliczek się nie uruchomi.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Deldudo) #19

przepraszam ale dawno nie wchodziłem, dziś jest trochę późno więc jutro spróbuję dr weba pobrać jeszcze raz :stuck_out_tongue:

-- Dodane 10.09.2013 (Wt) 22:10 --

ahh niestety dr web nie rozwiązał sprawy :(( nie mam pojęcia co się dzieje z moim biednym pc' kiem hmmm może to coś z łączem, ruterem lub kartą sieciową ? jeśli ktoś ma podobne podejrzenia to prosiłbym o pomoc i porady jak to sprawdzić :stuck_out_tongue: