Komputer zawieszą się co parę minut


(Zielonomi6) #1

Witam

Ostatnio komputer zawiesza mi sie co parę minut od włączenia systemu bądz neta. Po zawieszeniu mogę ruszać myszką ale juz nic sie nie włącza, no tpoprostu, otalny zwiech. robiłem formata ale nic nie pomgło. Log


(Qiko) #2

Usuwasz z wylaczonym przywracaniem systemu iw trybie awaryjnym??

Pogrubiony plik recznie,po zaboiegach nowy log do kontroli z hiojack plus silent runners.

=========================================

To sluzy do zarabianie pieniedzy(klikanie w banerki itd.)aczkolwiek to jest spyware

Wiec powiedz mi czy uzywasz tego??


(Zielonomi6) #3

tak

mam to usunąć w trybie awaryjnym czy normalnie w windowsie ??

używałem tego przez 3 miesiące i nic sie nie działo :roll:


(Qiko) #4

jeszcze raz

Usuwasz w trybie awaryjnym i z wylaczonym przywracaniem systemu

pogrubione plik recznie

(powyzsze czynnsoci robisz w trybie awaryjnym i z wylaczonym przywracaniem systemu)

ps:Jesli tego uzywasz to ok

===================================

usuwasz z wyaczonym przywracaniem systemu iw tybie awaryjnym??

Sorry ZOnK ale nie wiem dlaczego postawilem tu znak zapytania to mialo byc stwierdzenie a wyszlo pytanie :mrgreen:


(Zielonomi6) #5

usunąłem w hijaku log

tylko ze nie wiem wiem jak usunąć ręcznie tego pliku co go wygrubiłes :lol:

skąd wziąść do niego ścieżkę


(Myszonus) #6

C:\Windows\system32\

:slight_smile:


(Qiko) #7

jak usunisz daj loga z hijacka i silent runners


(Zielonomi6) #8

niestety nie ma tam żadnego pliku o nazwie winsystems.exe , tzn znalazłem podobny o nazwie WINSYSTEMS.EXE-1786AAC6.pf ale jest on tutaj

C:\WINDOWS\Prefetch


(Myszonus) #9

Daj log z Silent Runners – tu masz opis. --> możliwe, że pliku nie ma.


(Zielonomi6) #10

Złączono Posta : 25.08.2006 (Pią) 13:54

i co log czysty ??

Złączono Posta : 26.08.2006 (Sob) 14:32

plik sie nie usunął bo nadal w logu hijaka istnieją te wpisy

a z resztą sami zobaczcie

pozatym komp pada dziwnie bo najpierw zawiesza się pasek zadań, potem nieda się włączyć niczego, nastepnie tylko niezawieszają się tylko aktywne elementy a potem pada net i juz tylko myszka chodzi.