Komputer zawiesza się

Witam,

skan “comodo internet security” nic nie wykrywał, natomiast “Malwarebytes’ Anti-Malware” wykrył jakieś robaki osunąłem je, mimo to nadal komputer wiesza się. Uruchomiłem jeszcze skan za pomocą “SUPERAntiSpyware”, który wykrył kilka szkodników. Postanowiłem zmienić av z “cis” na “F-Secure” ponieważ 2 procesy poprzednika strasznie obciążały komputer-dysk nieustannie “mielił”

Problem nadal istnieje, a dzisiaj w nocy pojawił się Blue Screen.

Proszę o sprawdzenie logów z OTL i pomoc

http://www.wklej.org/id/1349530/

http://www.wklej.org/id/1349535/

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\TBPANEL.SYS -- (Cardex)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\drivers\AtiHdmi.sys -- (AtiHdmiService)
IE - HKU\S-1-5-21-682003330-2111687655-839522115-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1386874686&from=cor&uid=ST3500320NS_9QM0FSDWXXXX9QM0FSDW&q={searchTerms}
IE - HKU\S-1-5-21-682003330-2111687655-839522115-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1386874686&from=cor&uid=ST3500320NS_9QM0FSDWXXXX9QM0FSDW&q={searchTerms}
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-682003330-2111687655-839522115-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - No CLSID value found.
O16 - DPF: {31435657-9980-0010-8000-00AA00389B71} http://download.microsoft.com/download/e/2/f/e2fcec4b-6c8b-48b7-adab-ab9c403a978f/wvc1dmo.cab (Reg Error: Key error.)
[2014-04-24 18:25:10 | 000,055,232 | ---- | C] (StdLib) -- C:\windows\System32\drivers\tStLibG.sys
[2014-04-23 19:41:02 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\BrowseMark
[2014-05-02 00:55:22 | 000,000,482 | ---- | C] () -- C:\windows\tasks\CIS_{15198508-521A-4D69-8E5B-B94A6CCFF805}.job
[2014-04-24 20:10:48 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\eSafe
[2014-02-07 01:34:11 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\WPM
:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Błąd odczytany z systemowego podglądu zdarzeń:

Pobierz Autoruns i na karcie Services odznacz usługi od Google, bo powodują błędy.

Szukanie przyczyny BSOD-a za pomocą BlueScreenView:

http://forum.dobreprogramy.pl/szukanie-przyczyny-bsod-a-za-pomocą-bluescreenview-t313445/

Log z OTL po skrypcie:

http://www.wklej.org/id/1349793/

 

Natomiast po sprzątaniu OTL usnął samego siebie i nie mam żadnego raportu ze sprzątania; nie wiem czy tak to jest po prostu.

 

W Autoruns wyłączyłem 2 usługi od Google: gupdate i gupdatem.

 

A to raport z BlueScreenView: 

http://www.wklej.org/id/1349827/

zdaje się że to chodzi o sterownik karty graficznej.

 

Nie wiem czy muszę jeszcze coś zrobić?

Dziękuje Atis za dotychczasową pomoc.